  • 1. Data: 2012-07-27 17:50:00
    Temat: Oczojebne kaski - kto produkuje?
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Witam!

    Znajomy zobaczyl C3 w oczojebnym zielonym i mu sie spodobalo. Nie chce
    szuberta ani szuji ani araia, bo za drogo. Zatem kto jeszcze produjuje kaski
    w tym kolorze (taki jak kamizelki odblaskowe)?

    Wiem, ze nolan i hjc niektore modele maja w tym kolorze. A kto jeszcze?
    Chodziloby o szczekowca lub integrala w cenie 500-1200zl.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 2. Data: 2012-07-27 21:00:11
    Temat: Re: Oczojebne kaski - kto produkuje?
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    http://tinyurl.com/d2tesn4 ;)

    --

    morghul

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:juudb8$rdb$1@inews.gazeta.pl...

  • 3. Data: 2012-07-27 21:00:44
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Mam, mam! Znalazłem!
    http://www.ebay.com/itm/VINTAGE-1970S-ROPER-LANCO-LI
    ME-GREEN-MOTORCYCLE-HELMET-WITH-SHIELD-/300747986663
    ?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4605fa16e7
    ;)

    --

    morghul

  • 4. Data: 2012-07-27 21:18:55
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "morghul" napisał w wiadomości grup
    > http://tinyurl.com/d2tesn4 ;)

    Nie chodzi o zielony, tylko oczojebny.

    Taki:
    http://www.motorcyclenews.com/upload/252699/images/s
    chuberth-c3-fluoro.jpg
    http://www.sklep.moto-akces.pl/images/SYS_SYMAX-III_
    FLUORESCENT-5_big.jpg
    http://picture.yatego.com/images/45dc4c5c49b736.4/C3
    -orange-001.jpg

  • 5. Data: 2012-07-27 23:04:05
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Użytkownik "morghul" napisał w wiadomości grup

    Nice try. NOT.

    > Nie chodzi o zielony, tylko oczojebny.

    Takie dość tanie robi HJC.
    Szukaj fluo yellow albo fluorescent.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 6. Data: 2012-07-28 18:42:10
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 27 Jul 2012 17:50:00 +0200, Ivam <f...@p...fm>
    wrote:

    [Kaski w Hi-Viz]
    > Wiem, ze nolan i hjc niektore modele maja w tym kolorze. A kto jeszcze?
    > Chodziloby o szczekowca lub integrala w cenie 500-1200zl.

    Wiem że Scorpion robi (EXO-700), ale czy w .pl można dostać to szczerze
    wątpię. Wrzucenie w gugla hi-viz motorcycle helmets daje sporą listę na
    http://www.revzilla.com/hi-viz-neon-helmets

    Można zawsze wziąć i pomalować samemu ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650