  • 1. Data: 2002-01-05 23:36:19
    Temat: Dzis krotka przerwa ?
    Od: "Michał Lankosz" <@mike2001@tlen.pl>

    Witam
    Konfigurowałem dziś poraz pierwszy modem ISDN, i przy którejś konfiguracji
    nie miałem łączności (żadne pingi nie chodziły, też numerycznie). Po
    ponownym połączeniu znów nie działało, aż nagle poszły pingi i www. I teraz
    nie wiem, czy to ja coś namieszałem, czy rzeczywiście TP miała chwilową
    przerwę.
    Kraków - Prądnik Czerwony (a może Biały... te okolice) około 15-tej
    (sobota).

    --
    * * * Michał * * *
    Z początku adresu zwrotnego wytnij @

  • 2. Data: 2002-01-06 21:51:58
    Temat: Re: Dzis krotka przerwa ?
    Od: Paweł Świrek <d...@a...w.sig.pl>

    Michał Lankosz wrote:

> [...]
    > chwilową przerwę.
    > Kraków - Prądnik Czerwony (a może Biały... te okolice) około 15-tej

    Mnie się coś wydaje, że TPSA miesza.
    Ostatnio przy SDI miałem kłopoty z synchronizacją i rozłączanie pomiędzy
    godziną 17-tą, a 18-tą w tygodniu (we środę i w piątek), czyli problemy
    analogiczne do Twoich. A też jestem z Krakowa i to nie tak daleko (Azory,
    centrala: Bronowice).

    Paweł Świrek, KING_CRIM on IRC, ICQ: 138677500
    mailto:p...@p...pl http://www.nzs.pl/~swierk/ +48607332755
    GCS/MU d? s: a- C+++ UL++++ P L+++ E--- W++ N+ o+ K- w--- O M- V-
    PS PE++ Y PGP+ t--- 5-- X R* tv+ b DI D+ G e> h+ r- y