  • 1. Data: 2009-06-04 14:07:29
    Temat: Dzisiaj Ryki
    Od: "MK" <c...@t...pl>

    http://www.kurierlubelski.pl/module-dzial-viewpub-ti
    d-9-pid-72704.html

    Motocykl dosyć mocnooo poturbowany, jakies info czy przeżył ??

    Skrzyżowanie z dojazdem do bazaru, który był 50m obok. Policaje spisywały
    młodych łebków, wyglądało na klasyczne wyjechanie osobówki z
    podporządkowanej z tym że całość w terenie zabudowanym.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-04 14:18:52
    Temat: Re: Dzisiaj Ryki
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 4 Jun 2009 16:07:29 +0200
    MK wrote:

> [...]
    > młodych łebków, wygl?dało na klasyczne wyjechanie osobówki z
    > podporz?dkowanej z tym że cało?ć w terenie zabudowanym.

    Komentarze do newsa jak zwykle na poziomie...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 3. Data: 2009-06-04 14:29:29
    Od: "MK" <c...@t...pl>

    > Komentarze do newsa jak zwykle na poziomie...

    ??

  • 4. Data: 2009-06-04 14:52:06
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    MK pisze:

    > ??

    takie coś co jest zwykle na dole, pod artykułem. nie wiedziałeś?

    --
    gildor
    9'99

  • 5. Data: 2009-06-05 21:56:36
    Od: "MK" <c...@t...pl>

    > takie coś co jest zwykle na dole, pod artykułem. nie wiedziałeś?

    Zmęczenie wychodzi ...