  • 1. Data: 2009-06-04 14:14:13
    Temat: Dzwignia ssania w motocyklach z wtryskiem paliwa.
    Od: "Subframe" <s...@N...gazeta.pl>

    Cześć, krótkie pytnie,
    czy przesunięcie dzwigni ssania w motocyklach z wtryskiem paliwa zawsze
    podciąga linke gazu, czy też jakiś inny dodatkowy zawór?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-04 15:10:38
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    "Subframe" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Cześć, krótkie pytnie,
    > czy przesunięcie dzwigni ssania w motocyklach z wtryskiem paliwa zawsze
    > podciąga linke gazu, czy też jakiś inny dodatkowy zawór?

    Dźwignia ssania i wtrysk?? Z tego co wiem wtrysk jest sterowany przez
    komputer.

    dikoj

  • 3. Data: 2009-06-04 15:18:31
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "dikoj"

    > Dźwignia ssania i wtrysk?? Z tego co wiem wtrysk jest sterowany przez
    > komputer.

    i co z tego?:-)
    a jednak - sa takie motocykle
    z tych co ja znam - to linka

    --
    ania

  • 4. Data: 2009-06-04 15:21:40
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Dźwignia ssania i wtrysk?? Z tego co wiem wtrysk jest sterowany przez
    > komputer.

    Ja tak mam. Inna sprawa, że moto bez problemu zapala bez ssania.

    Vir

    Duża czarna bawarka

  • 5. Data: 2009-06-04 15:22:23
    Od: Vir <a...@o...pl>

    Vir pisze:

    > Ja tak mam. Inna sprawa, że moto bez problemu zapala bez ssania.

    tzn, ssanie na linkę i wtrysk.

  • 6. Data: 2009-06-04 15:24:49
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > i co z tego?:-)
    > a jednak - sa takie motocykle
    > z tych co ja znam - to linka

    A jak działa takie ssanie ? Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić. :)
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 7. Data: 2009-06-04 15:25:26
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "WOJO"

    > A jak działa takie ssanie ? Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić. :)

    a to chyba nie do mnie pytanie:-)
    ja sie na tym nie znam

    --
    ania

  • 8. Data: 2009-06-04 15:29:30
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    dikoj pisze:
    > "Subframe" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message
    >>

    > Dźwignia ssania i wtrysk?? Z tego co wiem wtrysk jest sterowany przez
    > komputer.

    A co ma piernik do wiatraka? Dwa przykłady VFR800 (przed VTEC-iem) i
    TL1000S - oba mają komputer sterujący wtryskami i oba mają dźwignie
    ssania (VFR bodaj do 2000 roku).

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 9. Data: 2009-06-04 15:32:37
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "WOJO"
    A jak działa takie ssanie ? Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić. :)

    Normalnie, sa dwie mozliwosci...Przy ssaniu automatycznym CPU wydluza czas
    wtrysku zwiekszajac dawke paliwa - dane o temp bierze z czujnikow.
    Przy lince/dzwigience dawka moze byc taka sama ale zmienione zostaja
    przeloty powietrza - tym samym omijane sa przepustnice (zamkniete)
    To tak w skrocie :)

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 10. Data: 2009-06-04 16:09:44
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > Przy lince/dzwigience dawka moze byc taka sama ale zmienione zostaja
    > przeloty powietrza - tym samym omijane sa przepustnice (zamkniete)

    Czyli nie tak całkiem normalnie (sterowanie przepływem paliwa w
    gaźnikowcach), a sterowanie przepływem powietrza...
    Człowiek całe życie się uczy :)
    Pozdrawiam !
    WOJO