  • 1. Data: 2009-01-25 17:49:18
    Temat: Dziwna "plama" na zdjeciach - SE K750i
    Od: "Dex" <d...@o...pl>

    Witam.

    Jakis czas temu u ojca w telefonie na wyswietlaczu podczas robienia zdjec
    pojawia sie dziwna "plamka", jest ona widoczna na wyswietlaczu a co za tym
    idzie na robionym zdjeciu. Oto fotki :

    Zmniejszone

    http://polanet.pl/~dex/sony/1.jpg

    Oryginalny rozmiar

    http://polanet.pl/~dex/sony/1.1.JPG

    Zmniejszone

    http://polanet.pl/~dex/sony/2.jpg

    Oryginalny rozmiar

    http://polanet.pl/~dex/sony/2.2.JPG

    Telefon nigdy ojcu nie upadł, zawsze noszony w futerale. Co to moze byc ?
    Martwe pixele ? Dodam ze obiektyw jest czysty bo patrzyłem na niego przez
    makrokonwerter do mojego aparatu.

    Jezeli ktos by cos wiedzial prosze o pomoc :)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-25 18:04:00
    Temat: Re: Dziwna "plama" na zdjeciach - SE K750i
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gli8mu$4df$1@pepin.polanet.pl, *Dex* wrote:
> [...]
    > niego przez makrokonwerter do mojego aparatu.
    >
    > Jezeli ktos by cos wiedzial prosze o pomoc :)

    Pixele raczej umieraja poziomo albo pionowo a nie na skos :)
    Ja obstawiam paproch na matrycy swiatloczulej.
    Potrzachac naprawde mocno telefonem i zobaczyc czy sie nie przesunie wtedy.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-01-25 18:51:04
    Od: "Dex" <d...@o...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:gli9m0$jhm$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > Ja obstawiam paproch na matrycy swiatloczulej.
    > Potrzachac naprawde mocno telefonem i zobaczyc czy sie nie przesunie

    nic sie nie przesuneło :(

  • 4. Data: 2009-01-25 20:15:26
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Dex" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nic sie nie przesuneło :(

    Na bank paproch na matrycy (mialem podobne w aparacie foto.). Skoro od
    potrzasania sie nie przesunal to niestety bedziesz musial rozkrecic telefon.

  • 5. Data: 2009-01-26 14:23:03
    Od: "Dex" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Na bank paproch na matrycy (mialem podobne w aparacie foto.). Skoro od
    > potrzasania sie nie przesunal to niestety bedziesz musial rozkrecic

    a jak dostac sie do matrycy zeby nic nie uszkodzic ?