  • 1. Data: 2009-01-25 18:04:30
    Temat: simlockerow popierdolilo na maxa
    Od: jack <n...@s...pl>

    W sieci powstała strona która jest odpowiedzią na pomysł sprzedaży
    telefonów w sieci Era bez blokady simlock.

    Czytamy na niej miedzy innymi: Od dnia 23 stycznia 2009 ERA GSM oferuje
    swoim klientom telefony bez SIMLOCKÓW. Co to oznacza? Dla klienta
    kupującego telefon na abonament w zasadzie niewiele. Dla sklepów, komisów,
    serwisów zarabiających na usuwaniu simlocków jest to utrata części
    dochodów.

    Udało nam się porozmawiać z właścicielem strony. O to jego komentarz do
    powstałego zamieszania: Serwisy, komisy to również jakaś część gospodarki.
    My nikogo nie okradamy, inwestujemy masę pieniędzy w urządzenia i programy
    do serwisowania i naprawy telefonów. Nie naciągamy nikogo cena simlocka
    zawsze jest adekwatna do wartości programu czy urządzania za pomocą którego
    usuwamy. Strona TuNieMaERY.pl to nie krzyk rozpaczy tylko bardziej prośba o
    poszanowanie naszej pracy. Brak simlockow w sieciach to nie tylko strata
    dla Nas ale przede wszystkim dla Was. Brak fachowych serwisów spowoduje że
    koszt naprawy byle zalania telefonu lub innej usterki osiągnie dosyć wysoki
    koszt w serwisie gwarancyjnym. My sobie poradzimy bo kreatywność od dawna
    mamy włączoną ale co będzie z Wami ?

    Orange i Plus zdejmuja za 75 zl.

  • 2. Data: 2009-01-25 18:07:34
    Temat: Re: simlockerow popierdolilo na maxa
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1p26ejddnuy7r$.oznw6v6vuci8.dlg@40tude.net, *jack* wrote:
> [...]
    > klienta kupującego telefon na abonament w zasadzie niewiele. Dla
    > sklepów, komisów, serwisów zarabiających na usuwaniu simlocków jest

    Przesadzaja.
    W koncu kupa telefon przyjezdza z zagranicy. W nich i krajowych takze trzeba
    wgrywac nowe softy, naprawiac po uszkodzeniach uzyszkodnikow. Zdejmowac
    simlocki z tych sprzed 23.01.2009 itd itp.
    Dziennikarze pewnie rozdmuchali jak zwykle...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-01-25 18:44:08
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sun, 25 Jan 2009 19:04:30 +0100, jack <n...@s...pl> wrote:

    >W sieci powstała strona która jest odpowiedzią na pomysł sprzedaży
    >telefonów w sieci Era bez blokady simlock.
    <ciach>

    Myśle że za bardzo panikują serwisy/komisy napewno uszczupli to
    dochody tych przybytków ale bez przesady. Są jeszcze telefony zza
    granicy, naprawy telefonów itd. ale żeby bojkotować ere to troche
    głupota. Jak inne sieci pójdą w ślad za erą to co zbojkotują i je? To
    samo się działo jak ze 2-3 lata temu w heyah zdejmowali simlocki za
    darmo w całej Polsce też byl bojkot.
    Źródło: http://www.tuniemaery.pl/

  • 4. Data: 2009-01-25 18:49:34
    Od: "Max" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > głupota. Jak inne sieci pójdą w ślad za erą to co zbojkotują i je? To
    > samo się działo jak ze 2-3 lata temu w heyah zdejmowali simlocki za

    Czas na Leppera? :-)

    --
    M.

  • 5. Data: 2009-01-25 18:51:40
    Od: g672 <g...@g...pl>

    Serwisy, komisy to również jakaś część gospodarki.
    zgoda
    Nie naciągamy nikogo cena simlocka
    > zawsze jest adekwatna do wartości programu czy urządzania za pomocą którego
    > usuwamy.
    ;) ;) ;)

    Strona TuNieMaERY.pl to nie krzyk rozpaczy tylko bardziej prośba o
    > poszanowanie naszej pracy.
    poszanowanie waszych dochodow, na pewno nieadekwatnych do poniesionych
    kosztow!
    Brak simlockow w sieciach to nie tylko strata
    > dla Nas ale przede wszystkim dla Was.
    G... prawda!
    Brak fachowych serwisów spowoduje że
    > koszt naprawy byle zalania telefonu lub innej usterki osiągnie dosyć wysoki
    > koszt w serwisie gwarancyjnym.
    G... prawda! koszt naprawy u "fachowca od simlockow" 150zl, w punkcie
    ery 20zl
    My sobie poradzimy bo kreatywność od dawna
    > mamy włączoną ale co będzie z Wami ?
    Oj... wszyscy o tym wiedza ;)

    > Orange i Plus zdejmuja za 75 zl.

    pozdr. dla tel bez sim :)

  • 6. Data: 2009-01-25 19:08:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "jack" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > koszt w serwisie gwarancyjnym. My sobie poradzimy bo kreatywność od dawna

    Nie mówiłem, że tak będzie? Chyba czas skreślać numerki lotto. Tylko czemu Ci
    "fachowi" serwisanci nic nie potrafią? Nawet nie mają najnowszego firmware do
    telefonów (musiałem dostarczać na płycie) - T610. Zdjęcie z k750i wołają >20zł,
    a wystarczy patch do oprogramowania i zdjęty w 5 min ("fachowcy" potrzebują co
    najmniej godzinę). Mam nadzieję, że orange, plus i play zrobią podobnie jak era.
    Ciekawe czy będą bojkotować i będzie można u nich kupić podróbki obudowy i
    baterii?

  • 7. Data: 2009-01-25 19:34:20
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    qwerty pisze:
> [...]
    > nadzieję, że orange, plus i play zrobią podobnie jak era. Ciekawe czy
    > będą bojkotować i będzie można u nich kupić podróbki obudowy i baterii?

    Uśmiałem się do rozpuku. Jakoś na stronie nie widzę nic o tym jak rąbie
    sie klientów, pobiera się opłaty za usługi, które nie zostały
    zrealizowane itp.

    Przypadek z życia: kupowałem telefon znajomej ( nie zna się, dała kasę i
    miałem kupić ) Wybrałem prostego Sony Ericssona i zacząłem testować w
    jednym a takich "profesjonalnych" serwisów. Telefon w moich łapach
    zawiesił się 4 razy, pokazuje sprzedawcy, a on, że to niemożliwe. Na
    moją propozycję, żeby pokazał inny egzemplarz twierdzi, że nie ma
    potrzeby i wymyślam problemy bo nie mam kasy!! Kurwa, czy oni gdzieś
    tych ludzi szkolą, żeby człowiek patrzył człowiekowi prosto w oczy,
    komentował zaistniały fakt i interpretował go niezgodnie ze stanem
    faktycznym!?! Ja chyba do takiej szkoły nie chodziłem bo tak nie umiem!!

    Brawo dla Ery!! Trochę się fiutom ukróci...
    |TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
    |e-mail: d...@g...com |

  • 8. Data: 2009-01-25 20:31:08
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    mozesz rozwinac ?

  • 9. Data: 2009-01-25 20:56:19
    Od: spider <"spajder78[WYTNIJ]"@wp.pl>

    qwerty pisze:

    > Nie mówiłem, że tak będzie? Chyba czas skreślać numerki lotto. Tylko
    > czemu Ci "fachowi" serwisanci nic nie potrafią?

    Jednej osobie zwalił się k510i po włączeniu biały ekran i kaplica. W
    jednym z takich "fachowych" serwisów po jakichś tam próbach stwierdzili
    że się nie da i oddali telefon. Wziąłem tel w swoje ręce. Pół godziny
    googlowania na znalezienie rozwiązania, drugie pół godziny na
    ściągnięcie odpowiedniego softu i przestudiowanie działania i tak
    telefon ożywiłem przy pomocy standardowego kabelka i softu z internetu,
    nie mając jakiegokolwiek wcześniej pojęcia o tym. Przy okazji jeszcze w
    3 minuty ściągnąłem simlocka. Przypuszczam że "fachowcy" ściągnęli
    standardowy program do aktualizacji softu ze strony producenta a że ten
    faktycznie wykrzaczał się na 99% wgrywania softu to sobie dali spokój.
    Niech lepiej idą ziemniakami na bazar handlować.
    --
    spider

  • 10. Data: 2009-01-25 20:57:08
    Od: spider <"spajder78[WYTNIJ]"@wp.pl>