  • 1. Data: 2011-10-02 15:18:47
    Temat: Dziwne zachowanie w czasie jazdy - gaśnięcie motocykla
    Od: PIotr Topolski <p...@g...com>

    Witam Wszystkich jestem tu nowy.
    Dziś miałem dziwną przypadłość w czasie jazdy, która powtórzyła się
    kilkukrotnie.
    Jeżdżę Hondą VF 750C '94.
    W baku miałem 2-3 litry powyżej rezerwy. Odpalenie motocykla bez
    problemu od dotknięcia. Ruszyłem na trasę. Po 10 km poczułem spadek
    mocy i zero reakcji na odkręcenie gazu. Przełączyłem na rezerwę. To
    niestety nie pomogło. Zatrzymałem się. Chwilę odstał, pokołysałem go.
    Zapalił. następne 10 km wszystko OK. Sytuacja się powtarza.
    Zatrzymanie, odpalenie i OK. Następne po 3 km. Później zatankowałem do
    pełna i krótko po tankowaniu znowu pojawił się ten problem, ale na
    krótko bez konieczności zatrzymywania. Jedynie przełączenie na rezerwę
    i z powrotem. Później 40 km bez żadnych problemów.
    I tutaj pytanie czy to może być kwestia jakiegoś syfu w zbiorniku/
    paliwie. Mam aftermarketowy zbiornik założonyw tym roku w kwietniu. Od
    czasu zmiany to pierwszy taki przypadek. Czy przyczyną może być coś
    innego. Generalnie nie miało to znaczenia czy silnik kreciłem do 6-7
    tys czy pyrkotałem w okolicach 3,5 tys.
    Na wymuszonych postojach przy odpalaniu po minucie czekania nie było
    żadnych problemów.
    pozdrawiam
    Piotr vel Coyote

  • 2. Data: 2011-10-02 15:29:38
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-10-02 17:18, PIotr Topolski pisze:
    > Witam Wszystkich jestem tu nowy.
    Dziurka w korku paliwa
    mogła się zatkać.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2011-10-02 19:05:49
    Od: PIotr Topolski <p...@g...com>

    On 2 Paź, 17:29, Monster <a...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2011-10-02 17:18, PIotr Topolski pisze:> Witam Wszystkich jestem tu nowy.
    >
    > Dziurka w korku paliwa
    > mog a si zatka .
    >
    > --
    > Tomek
    > BMW R1100S
    > Dniepr z wozem

    Dziękuję bardzo.
    Coyote

  • 4. Data: 2011-10-02 19:09:27
    Od: Hugon Von Szpak <k...@o...pl>

    W dniu 02.10.2011 17:18, PIotr Topolski pisze:
> [...]
    > tys czy pyrkotałem w okolicach 3,5 tys.
    > Na wymuszonych postojach przy odpalaniu po minucie czekania nie było

    Może być albo syf w przewodach/kraniku albo odpowietrzenie baku.

    Pozdr

  • 5. Data: 2011-10-03 08:05:28
    Od: Ekim <e...@g...com>

    On 2 Paź, 17:18, PIotr Topolski <p...@g...com> wrote:
    > Witam Wszystkich jestem tu nowy.

    Cześć

    > innego. Generalnie nie miało to znaczenia czy silnik kreciłem do 6-7
    > tys czy pyrkotałem w okolicach 3,5 tys.
    > Na wymuszonych postojach przy odpalaniu po minucie czekania nie było
    > żadnych problemów.

    U mnie nieco podobne objawy dała spadnięta rurka z podciśnieniem
    doprowadzona do gaźnika. Objawy były dokładnie te same. Na pozycji
    "on" działał przez około 3 min.
    Sprawdź czy to nie to.

    > pozdrawiam
    > Piotr vel Coyote

    Pozdrawiam
    Ekim

  • 6. Data: 2011-10-04 20:46:12
    Od: lesor <l...@o...pl>

> [...]
    > tys czy pyrkotałem w okolicach 3,5 tys.
    > Na wymuszonych postojach przy odpalaniu po minucie czekania nie było

    Mialem kiedys takie jazdy. Okazalo sie, ze byla mocno zagieta rurka
    podcisnieniowa otwierania kranika (z krocca ssacego do kranika).

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300

  • 7. Data: 2011-10-05 06:46:59
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>

    miałem podobnie. u mnie przyczyną okazała sie niepodłaczona wtyczka
    zasilająca pompę paliwa ktora jest w baku.

  • 8. Data: 2011-10-06 07:30:34
    Od: PIotr Topolski <p...@g...com>

    Dziękuje jeszcze raz za podpowiedzi.
    W moim przypadku był to na 99% korek wlewu.
    Przeczyszczony i jest OK. Madzia śmiga i nie marudzi :D