  • 1. Data: 2022-08-28 19:13:06
    Temat: EPROM/EEPROM na 3.3V, DIP i inne bzdury
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Jest jakaś seria EEPROM/EPROM działająca na 3.3V o budowie elektrycznej
    podobnej (najlepiej identycznej) do 27cxxx w DIP? Rozglądam się trochę
    tu i tam, w efekcie potykam się o AT28... ale one są głównie PLCC albo w
    ogóle smd (pomijając ceny z kosmosu).

    Ja wiem, że brzmi to jak żart, ale to projekt retro ;) Chcę mieć
    look&feel z lat 80. Pamięc z okolic 16-32kB.

    Jest takie coś, czy daremne moje poszukiwania? Serie 27/28 zdaje się na
    3.3V nie działają, choć moze jakiś producent dopuszcza?

  • 2. Data: 2022-08-28 19:27:53
    Temat: Re: EPROM/EEPROM na 3.3V, DIP i inne bzdury
    Od: pytający <r...@p...fm>

    niedziela, 28 sierpnia 2022 o 19:13:21 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    >
    > Jest takie coś, czy daremne moje poszukiwania? Serie 27/28 zdaje się na
    > 3.3V nie działają, choć moze jakiś producent dopuszcza?

    Tutaj jest co nieco, tylko nie wiem czy na 3,3V:
    https://www.sklep.monster.pl/produkty/pamieci-eeprom
    ,3,12263

  • 3. Data: 2022-08-28 19:31:34
    Od: pytający <r...@p...fm>

> [...]
    >
    > Jest takie coś, czy daremne moje poszukiwania? Serie 27/28 zdaje się na
    > 3.3V nie działają, choć moze jakiś producent dopuszcza?

    A tutaj większy wybór EPROM-ów:
    https://www.sklep.monster.pl/produkty/pamieci-eprom,
    3,12721

  • 4. Data: 2022-08-28 21:01:23
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2022-08-28 o 19:13, heby pisze:
> [...]
    >
    > Jest takie coś, czy daremne moje poszukiwania? Serie 27/28 zdaje się na
    > 3.3V nie działają, choć moze jakiś producent dopuszcza?

    https://www.digikey.pl/pl/products/detail/rochester-
    electronics-llc/CAT28LV64LI20/12592705

    Pozdrawiam

    DD

  • 5. Data: 2022-08-28 21:10:53
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/08/2022 21:01, Dariusz Dorochowicz wrote:
    > https://www.digikey.pl/pl/products/detail/rochester-
    electronics-llc/CAT28LV64LI20/12592705

    Dzięki, ten jest mały, ale może w serii są inne.

  • 6. Data: 2022-08-28 22:18:57
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2022-08-28 o 21:10, heby pisze:
    electronics-llc/CAT28LV64LI20/12592705

    > Dzięki, ten jest mały, ale może w serii są inne.

    Chyba są, ale w Digikey wyszukiwarka pokazała tylko te - inne niedostępne.
    Zawsze też pozostaje możliwość zamontowania podstawki z
    niedziałającym/niepodłączonym układem, a pod nią właściwego układu SMD.

    Pozdrawiam

    DD

  • 7. Data: 2022-08-30 15:17:25
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2022-08-28 o 19:13, heby pisze:

    > Ja wiem, że brzmi to jak żart, ale to projekt retro ;) Chcę mieć
    > look&feel z lat 80.

    3V3 nie bardzo pasuje do lat 80.
    P.G.

  • 8. Data: 2022-08-30 19:29:46
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 30/08/2022 15:17, Piotr Gałka wrote:
    > 3V3 nie bardzo pasuje do lat 80.

    Bo to troche fake.

    Ten eprom łatwiej podpiąc od strony 3.3V niż od 5V z przyczyn różnych.
    Ponieważ ta elektronika będzie wyeksponowana, wszelakie smd nie mają
    sensu, traci się klimat.

    Jesli [e]eproma nie znajdę, to trudno, będzie jakiś flash.

    No i 3.3V nie widac, ARM schowany pod spodem płytki...