  • 1. Data: 2023-01-13 17:00:57
    Temat: EdW alter ego
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...eduDOTpl>

    Ruszyła strona:

    piotr-gorecki.pl

    Zapowiada się ciekawie.
    Paweł

  • 2. Data: 2023-01-14 01:41:19
    Temat: Re: EdW alter ego
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Paweł Pawłowicz <p...@u...edudotpl> wrote:

    > Ruszyła strona:
    >
    > piotr-gorecki.pl
    >
    > Zapowiada się ciekawie.
    > Paweł

    A no, widziałem i zapatronowałem :) A i cegiełkę dołożyłem (jest moja
    krzyżówka i zagadka).

    https://patronite.pl/Zrozumiec-Elektronike

    Jest dobrze, oby się utrzymało.

    --
    Dwa koguty chodzą po mieście i strasznie się nudzą. Jeden z nich w
    końcu mówi:

  • 3. Data: 2023-01-15 22:04:25
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    Paweł Pawłowicz wrote:
    > Ruszyła strona:

    A to już można mówić? Bo mnie proszono, by nie wyskakiwać przed
    orkiestrę. :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 4. Data: 2023-01-15 22:40:24
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Piotr Wyderski <b...@p...com> napisał(a):
    > A to już można mówić? Bo mnie proszono, by nie wyskakiwać przed orkiestrę. :-)

    Strona wystartowała jeszcze w tamtym roku, a nowego czasopisma wyszły już trzy
    numery. Więc na co czekać? :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2023-01-18 11:13:25
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Piotr Wyderski <b...@p...com> wrote:

    > A to już można mówić? Bo mnie proszono, by nie wyskakiwać przed
    > orkiestrę. :-)

    Już tak ;)

    --
    Co myśli żaba tuląc się do jeża?
    - Miłość jest cierpieniem.

  • 6. Data: 2023-01-18 11:22:19
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...eduDOTpl>

    [...]
    > A no, widziałem i zapatronowałem :) A i cegiełkę dołożyłem (jest moja
    > krzyżówka i zagadka).

    Termin wysyłania odpowiedzi już minął. Powiedz, co z tą antykatodą,
    nijak nie mogę wykombinować.

    Paweł

  • 7. Data: 2023-01-19 15:26:09
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    > Termin wysyłania odpowiedzi już minął. Powiedz, co z tą antykatodą,
    > nijak nie mogę wykombinować.

    Nie dziwne. Dopiero zauważyłem, że jest błąd w druku. Brakuje jednej
    kratki po lewej stronie. Elektroda.

    --
    Dzwonek do drzwi, pani domu otwiera, a u progu znajomi:
    - Przyszło nam do głowy, żeby was odwiedzić...

  • 8. Data: 2023-01-19 15:45:18
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...eduDOTpl>

    > Nie dziwne. Dopiero zauważyłem, że jest błąd w druku. Brakuje jednej
    > kratki po lewej stronie. Elektroda.

    :-)

    Paweł