  • 1. Data: 2019-04-03 10:28:05
    Temat: Ela znow wyplynela :-)
    Od: p...@g...com

    https://lostineu.eu/kommission-hat-dieselgate-ausges
    essen/

    Parlament Europejski zarzucil KE bezczynnosc w sprawie Dieselgate, pani komisarz
    zapewne nic nie zrobila (bezinteresownie) bo wiemy ze bez odpowiedniej gazy z lozka
    nie wstaje :-)

    Dafür sorgte vor allem der deutsche EU-Kommissar Günther Oettinger. Bienkowska kam
    nie gegen ihn an. Und so kommt es, dass sich Berlin und Brüssel einig sind - in
    Untätigkeit...

    tak sie dziwnie zdarzylo ze nie wpadli na siebie przez te 2 lata ? przypadek ? no
    jakze by inaczej drodzy parafianie przeciez wiadomo ze Ela nieprzekupna jest :-) taka
    uprzejmosc dla niemieckich motokoncernow warta jest miliardy euro wiec jedyne wyjscie
    to przelicytowac konkurencje i dac Eli wysoka podwyzke aby wreszcie zaczela pracowac
    :-)

    Parlament Europejski nie potrafi ogarnac wlasnych Komisji ? no taki mamy klimat :-)

  • 2. Data: 2019-04-03 13:59:14
    Temat: Re: Ela znow wyplynela :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >zaczela pracowac :-)

    >Parlament Europejski nie potrafi ogarnac wlasnych Komisji ? no taki

    No ale czy PE zdaje sobie sprawe, co by sie stalo, gdyby KE zadzialala
    odpowiednio ?
    Ani PE, ani KE nie zalezy na upadku UE :-)

    P.S. Kto wyplaca emeryture za stanowiska w UE ?

    J.

  • 3. Data: 2019-04-03 14:21:16
    Od: p...@g...com

    --No ale czy PE zdaje sobie sprawe, co by sie stalo, gdyby KE zadzialala odpowiednio
    ?

    akcjonariusze obeszliby sie smakiem zamiast skasowac rekordowe zyski ?

    http://www.manager-magazin.de/unternehmen/autoindust
    rie/volkswagen-vw-konzern-steigert-jahres-gewinn-201
    8-a-1254729.html

    17 mrd do przodu *co roku* a w USA zaplacili 28 czyli nadal przestepstwo poplaca

    --Ani PE, ani KE nie zalezy na upadku UE :-)

    jasne lepiej wyjsc na kolesia oszustow wtedy poparcie wzrosnie :-)

  • 4. Data: 2019-04-03 15:11:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >?
    >http://www.manager-magazin.de/unternehmen/autoindus
    trie/volkswagen-vw-konzern-steigert-jahres-gewinn-20

    Akcjonariusze ?
    To grozi zapascia ekonomiczna calej UE :-)

    >17 mrd do przodu *co roku* a w USA zaplacili 28 czyli nadal
    >przestepstwo poplaca

    J.

  • 5. Data: 2019-04-03 17:31:11
    Od: p...@g...com

    Zabawne jest w jaki sposób bronisz się przed faktami ;-)

    Er ist indirekt mehrheitlich im Besitz der österreichischen Familien Porsche und
    Piech.

    U ruskich zwą takich oligarchami ... do tego katarskie i saudyjskie fundusze i już
    masz odpowiedzi kogo chroni Ela w Brukseli ;-)

  • 6. Data: 2019-04-03 18:29:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >U ruskich zwą takich oligarchami ... do tego katarskie i saudyjskie
    >fundusze i już masz odpowiedzi kogo chroni Ela w Brukseli ;-)

    Ja tam mysle, ze familia Piech bardzo nie zbiednieje, a nawet jak w
    liczbach bardzo - to stopa zyciowa im nie spadnie.

    A nawet w takiej Polsce sa fabryki VW, podwykonawcy, podwykonawcy
    podwykonawcow, itd.

    A w nich polscy i ukrainscy pracownicy.
    I jak te fabryki stana, i kredytow w polskich bankach nie beda
    splacac, i podatki przestana wplywac, nawet jesli sie niektorym
    wydaje, ze oni przeciez w Polsce podatkow nie placa.
    I pracownic przestana kredyty splacac, a te banki nawet jak
    "zagraniczne", to pieniadze maja moje :-(

    Juz taki jeden kryzys mielismy w 2008r, i wiemy jak to sie konczy.

    J.

  • 7. Data: 2019-04-03 20:21:06
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Juz taki jeden kryzys mielismy w 2008r, i wiemy jak to sie konczy.

    to chyba "too big to fail" się nazywa czyli za duzi by upaść po naszemu.

    i generalnie masz racje tylko jest jeden problem kiedy VW narobi
    takich problemów że nawet dla niemieckiego podatnika będzie to
    nie do udźwignięcia

  • 8. Data: 2019-04-03 21:25:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >to chyba "too big to fail" się nazywa czyli za duzi by upaść po
    >naszemu.

    https://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_Chapter
    _11_reorganization

    No i nie moge sie doczytac na szybko, co sie stalo z akcjami ...
    akcjonariusze zostali z reka w nocniku ?

    https://www.businessinsider.com/gm-mary-barra-manage
    ment-helped-save-automaker-2018-10?IR=T

    >i generalnie masz racje tylko jest jeden problem kiedy VW narobi
    >takich problemów że nawet dla niemieckiego podatnika będzie to
    >nie do udźwignięcia

    Troche smrodu przeciez udzwigna :-)

    Gorzej, jak niemieccy sedziowie nie zrozumieja sytuacji, i zaczna
    odszkodowania przyznawac.
    Wlascicielom samochodow to juz chyba nie, ale moze zwykli obywatele
    zazadaja czegos za ten smrod :-)

    J.

  • 9. Data: 2019-04-03 21:52:38
    Od: p...@g...com

    Nikt nie musi upadać po prostu przez 5 lat zamiast 17 mrd zysku będzie tylko 7 ;-)
    oczywiście Bruksela tego nie zrobi (dla naszego dobra) ale warto mieć świadomość kto
    za tym stoi ;-)

  • 10. Data: 2019-04-04 08:28:55
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 3 kwietnia 2019 21:52:40 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > Nikt nie musi upadać po prostu przez 5 lat zamiast 17 mrd zysku będzie tylko 7 ;-)
    oczywiście Bruksela tego nie zrobi (dla naszego dobra) ale warto mieć świadomość kto
    za tym stoi ;-)

    moment auto jest warto 100k
    VW zarabia na nim 10% czy 10k.

    VW sprzedaje mi samochód w 2018 roku
    ja w 2019 roku chce zwrot kasy czyli 100k za niezgodność z umową.
    robi tak 10 % kupujących samochód w 2018.
    jaki wygląda sytuacja finansowa VW?