  • 1. Data: 2009-05-06 08:21:16
    Temat: Eunduro na weekend czyli wypożyczalnia, szkółka, .. ? - byle nie kupować
    Od: fv <f...@c...com>

    Cześć!

    Ostatnio chodzi mi po głowie zakup lekkiego enduro-miejskiego motocykla 4T
    (+homologacja!) typu KLX
    250, DR350/400 czy WR 250. Jednak koszty tego przedsięwzięcia są bardzo wysokie jak
    na moje chwilowe
    możliwości (za 10 tys byłaby nadal jeszcze bieda, plus ubiór).

    Czy jest jakiś sposób aby (Warszawa i okolice) pojeździć sobie w lekkim terenie,
    _nie_ posiadając na
    własność motocykla? Jakaś szkółka, kursy, wypożyczalnia? Coś innego?

    Czy może lepiej ciasny ale własny motór jak DT 125? Ważę 90kg, wzrost 178. Zap***ć
    już mam czym.

    --
    fv
    Moto: Suzuki GSX 650F

  • 2. Data: 2009-05-06 08:29:29
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    fv pisze:
> [...]
    _nie_ posiadając na
    > własność motocykla? Jakaś szkółka, kursy, wypożyczalnia? Coś innego?

    Demczuk :)

    pzd

    Drutek

    --
    klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07

  • 3. Data: 2009-05-06 08:31:00
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 6 Maj, 10:21, fv <f...@c...com> wrote:
    > Cześć!
    > Czy jest jakiś sposób aby (Warszawa i okolice) pojeździć sobie w lekkim terenie,
    _nie_ posiadając na
    > własność motocykla? Jakaś szkółka, kursy, wypożyczalnia?

    google: Motoszkoła

    > Czy może lepiej ciasny ale własny motór jak DT 125? Ważę 90kg, wzrost 178.

    Chcesz - sprzedam ci DR350? Pełnoletni ale sprawny, zarejestrowany, z
    przeglądem i ubezpieczony. 4500 zł. Na początek jak znalazł.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 4. Data: 2009-05-06 08:33:33
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Drutek pisze:

    > Demczuk :)

    też pomyslalem, ale maja komplet juz na 2009! czad

    --
    gildor
    9'99

  • 5. Data: 2009-05-06 08:40:49
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 6 Maj, 10:31, Nikanor <p...@g...com> wrote:

    > Chcesz - sprzedam ci DR350? Pełnoletni  ale sprawny, zarejestrowany, z
    > przeglądem i ubezpieczony. 4500 zł. Na początek jak znalazł.
    Napisz cos wiecej o dryndzie. Dla kobity szukam czegos
    niskobudzetowego na poczatek w blocie.

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 6. Data: 2009-05-06 09:26:37
    Od: a...@g...com

    On 6 Maj, 10:31, Nikanor <p...@g...com> wrote:

    > Chcesz - sprzedam ci DR350? Pełnoletni  ale sprawny, zarejestrowany, z
    > przeglądem i ubezpieczony. 4500 zł. Na początek jak znalazł.

    Z ABS-em?

    --
    Artur

  • 7. Data: 2009-05-06 10:15:49
    Od: fv <f...@c...com>

    doktorski wrote:

    > Napisz cos wiecej o dryndzie. Dla kobity szukam czegos
    > niskobudzetowego na poczatek w blocie.

    O właśnie w tym jest problem. Jak tylko jest coś jeżdżącego a taniego do wyrwania to
    zaraz znika z
    rynku.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 8. Data: 2009-05-06 10:38:09
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 6 Maj, 12:15, fv <f...@c...com> wrote:
    > doktorski wrote:
    > O właśnie w tym jest problem. Jak tylko jest coś jeżdżącego a taniego do wyrwania
    to zaraz znika z
    > rynku.

    No zaraz zaraz tak. Jeszcze nie znikło. To wersja z kopniakiem only,
    więc kobiety (niektóre) może zniechęcać.

    --
    Nikanor

  • 9. Data: 2009-05-06 10:42:26
    Od: fv <f...@c...com>

    Nikanor wrote:

    > No zaraz zaraz tak. Jeszcze nie znikło. To wersja z kopniakiem only,
    > więc kobiety (niektóre) może zniechęcać.

    Ja też, co z przykrością przyznaję ;-)

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL