  • 1. Data: 2012-03-05 19:39:35
    Temat: problem z Tokina 28-70, 2.6-2.8
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Mam problem z Tokina 28-70, 2.6-2.8, ktora dostala b. silnego BF (bez
    zadnego urazu, uderzenia, itp.).
    Oddalem ja do serwisu Fotocomplex w Gdyni, ale po tygodniu poddali sie,
    informujac ze nie maja czesci ani danych aby to szklo naprawic.
    To brdzo fajny obiektyw i szkoda mi go. Czy ktos zna i moze polecic
    sprawdzone miejsce gdzie sie nim zajma i beda potrafili naprawic?
    Najlepiej gdyby to bylo na Polnocy Polski.

    Eryk

  • 2. Data: 2012-03-05 20:08:45
    Temat: Re: problem z Tokina 28-70, 2.6-2.8
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-03-05 19:39:35 +0000, "ErgoSum" <n...@n...pl> said:

    > Najlepiej gdyby to bylo na Polnocy Polski.

    Nagov w Bydgoszczy.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam