  • 11. Data: 2010-01-04 07:57:30
    Temat: Re: Eurosport ? C+
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Eurosport 2 zniknęło w nocy z 31 grudnia na 1 stycznia z kablówki UPC.

    Ale Kolega pytał o programy dostępne z C+, a nie z UPC ;-))).

  • 12. Data: 2010-01-04 08:01:26
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Orientuje sie ktoś czemu z kablówki UPC usuneli z dniem 01.01 eurosport 2
    > ?

    Bo fiutom szkoda kasy. To chyba nie pierwszy program usunięty z oferty...
    Zupełnie niezrozumiała praktyka, ponieważ E2 kosztuje zdecydowanie mniej niż
    E. A wytłumaczenie abonentom zawsze się wymyśli ;-)

    > ciekawe czy coś wstawią w zamian czy dalej będzie czarna plansza :)

    Zapewne jakiś kretyński program FTA. Np. coś portugalskiego, hiszpańskiego,
    włoskiego albo w tym stylu. Bo TV Trwam chyba już mają? ;-))

  • 13. Data: 2010-01-04 14:00:37
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j852k51gpvlqgirsgmbv0lf4h7v5i0sbnf@4ax.com...

    > Ponoć zapowiadali to w jakiejś ulotce przysyłanej z rachunkiem. Ja nie
    > dostałem, bo i rachunków pocztą nie dostaję.

    > Ja bym spodziewał się raczej znikania kolejnych programów z oferty
    > analogowej.
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280
    > http://chomikuj.pl/?page=146767 http://bitnova.info/?p=495699

    Też sie spodziewam znikania programów z oferty analogowej aby ludzie
    przechodzili na cyfrową. Zapowiadali w rachunkach o usunięcou Eurosportu 2
    ale nic nie pisali czy coś wstawią w zamian itd. pewnie chodzi aby
    przenosili sie na cyfrową po mału :)

  • 14. Data: 2010-01-04 15:27:05
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Jan 2010 09:01:26 +0100, "Robert_J" <r...@w...pl> wrote:

    >Bo TV Trwam chyba już mają? ;-))

    W ofercie analogowej nie ma TV Trwam. Jest religia.tv.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2010-01-04 16:38:22
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik jerzu napisał:
    > W ofercie analogowej nie ma TV Trwam. Jest religia.tv.

    Analogowej?

  • 16. Data: 2010-01-04 20:20:53
    Temat: UPC (było: Re: Eurosport ? C+)
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 04 Jan 2010 17:38:22 +0100, Bartłomiej Zieliński
    <B...@p...pl> wrote:

    >Analogowej?

    Analogowej. Tu zeszło na UPC :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280