  • 1. Data: 2010-01-02 10:49:00
    Temat: Jaki TV - Samsung LE40B650
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    witam mysle nad Samsung LE40B650 co o nim sadzicie? sa juz jakies
    nowsze modele, bede na nim ogladal w HD przez dek sat.

  • 2. Data: 2010-01-02 17:03:01
    Temat: Re: Jaki TV - Samsung LE40B650
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Lukasz wrote:

    > witam mysle nad Samsung LE40B650 co o nim sadzicie? sa juz jakies
    > nowsze modele, bede na nim ogladal w HD przez dek sat.

    To jest chyba ostatni model z serii 6xx. Kolega ma chyba taki.
    To bardzo dobry TV. Kąty ma bardzo dobre obraz też, chyba nawet lepiej
    jak u mojego KDL W5740. Imho poza pilotem właściwie nie ma jakichś
    większych wad. Pilot od soniacza jest dużo dużo lepiej wykonany i ma
    podświetlane klawisze.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-01-02 18:10:19
    Od: "ia" <z...@g...pl>

    Ja mam od 2-cy 46B750 i wciaz nie moge sie nacieszyc,
    wiekszosc co ogladam to n-ka,
    po HD palma i po SD zaskakujaco ok,
    z n-ki 1920x1080i@50Hz bez problemu,
    odtwarzane z nowego mocnego lapka filmy HD 1080p przez hdmi poprostu
    powalaja,
    1920x1080@60Hz spoko.
    Ogladam z 3m i zaluje, ze nie wzialem 52' bo wiekszosc filmów to
    panoramiczne i wiadomo mniejsze pole widzenia.
    pzdr
    ia

  • 4. Data: 2010-01-03 10:20:29
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    ten pilot ma podswietlane klawisze w pilocie i 100 hZ, mam pytanie
    wiem ze mozna ogladac filmy przez usb z pendrive i dysk ZEW czy przez
    pendrive pojda filmy w HD? jesli tak to czy plynnie?

  • 5. Data: 2010-01-03 11:32:45
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.01.2010 11:20, Lukasz pisze:
    > ten pilot ma podswietlane klawisze w pilocie

    czy to ma dla Ciebie znaczenie przy kupnie tv?

    i 100 hZ, mam pytanie
    > wiem ze mozna ogladac filmy przez usb z pendrive i dysk ZEW czy przez
    > pendrive pojda filmy w HD? jesli tak to czy plynnie?

    na temat hd z pena była tu mowa kilka dni temu - poszukaj.
    filmy hd głównie przez sieć

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion