  • 1. Data: 2009-01-09 15:21:21
    Temat: Event po wyswietleniu okna
    Od: shark <a...@g...com>

    Hi,

    Moje pytanie dotyczy platformy .NET. Mam okno które wyświetla dane,
    dane te ładują się różnie czasem szybciej, czasem wolniej. Potrzebuje
    wyświetlić inne małe okno, gdy moje główne okno wyświetli się w
    całości. Event Load odpada gdyż gdy się odpala okna jeszcze nie widać.
    Timer też nie bardzo gdyż nie bardzo wiem ile te dane będą się
    ładować. Jest na to jakaś inna metoda?

    Dzięki

  • 2. Data: 2009-01-09 19:26:33
    Temat: Re: Event po wyswietleniu okna
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    shark pisze:
> [...]
    > dane te ładują się różnie czasem szybciej, czasem wolniej. Potrzebuje
    > wyświetlić inne małe okno, gdy moje główne okno wyświetli się w

    Mi to się wydaje, że rozwiązania trzeba by szukać w tych danych (ich
    źródle) a nie znęcać się nad oknem....

  • 3. Data: 2009-01-09 19:41:46
    Od: shark <a...@g...com>

    > Mi to się wydaje, że rozwiązania trzeba by szukać w tych danych (ich
    > źródle) a nie znęcać się nad oknem....

    To dajmy spokój tym danych, zapytam inaczej. Jak wykonać coś zaraz po
    tym gdy okno namaluje się na ekranie ?

  • 4. Data: 2009-01-12 10:47:09
    Od: p...@i...pl

    On 9 Sty, 20:41, shark <a...@g...com> wrote:

    > To dajmy spokój tym danych, zapytam inaczej. Jak wykonać coś zaraz po
    > tym gdy okno namaluje się na ekranie ?

    Witaj,

    Bedzie smigac jesli zrobisz tak jak tu jest juz napisane:

    http://bytes.com/groups/net-c/226697-form-visible-pr
    operty-onshow-event

    Pozdrawiam,
    pzyho