  • 1. Data: 2009-01-09 08:52:14
    Temat: program do CVS
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Co możecie polecić w tym temacie pod XP?

  • 2. Data: 2009-01-09 09:02:00
    Temat: Re: program do CVS
    Od: yacoll <y...@n...poczta.onet.pl>

    bbl pisze:
    > Witam,
    >
    > Co możecie polecić w tym temacie pod XP?

    W mojej poprzedniej firmie (gdzie uzywalismy CVS) czesc ludzi uzywala tego:

    http://www.wincvs.org/

    a czesc tego:

    http://www.tortoisecvs.org/

    Oba dobre, choc troche inne podejscie.

    Pozdrawiam!

    --
    yacoll
    $> cd /pub

  • 3. Data: 2009-01-09 09:02:29
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    "bbl" <b...@y...com> wrote:

    > Co możecie polecić w tym temacie pod XP?

    Koniecznie musi być CVS? On już jednak trochę przestarzały jest.
    Bardzo fajny jest windowsowy interfejs dla SVN - TortoiseSVN, ładnie
    się integruje z systemem; używam od dość dawna, zero problemów.

    w.

    --
    Kupię: http://wmula.republika.pl/kupie.html

  • 4. Data: 2009-01-09 10:29:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-09, Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid> wrote:

    > Koniecznie musi być CVS? On już jednak trochę przestarzały jest.
    > Bardzo fajny jest windowsowy interfejs dla SVN - TortoiseSVN, ładnie
    > się integruje z systemem; używam od dość dawna, zero problemów.

    Który z kolei jest klonem TortoiseCVS przystosowanym do SVN :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2009-01-09 10:31:16
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    Zdecydowanie polecam SVN - http://pl.wikipedia.org/wiki/Subversion

  • 6. Data: 2009-01-09 19:55:42
    Od: "Tomasz \"Piniu\" Pichlinski" <p...@i...pl>

    bbl pisze:
    > Co możecie polecić w tym temacie pod XP?

    Poza wymienionym juz tortoisem u nas w firmie popularna jest marmolada
    http://www.fiffigt.com/MarmaladeCvs/index.html
    Niektore rzeczy robi sie w niej znacznie szybciej niz tortoisem.

    Pozdrawiam
    Tomasz "Piniu' Pichliński

  • 7. Data: 2009-01-15 16:37:13
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    Wojciech Muła w wiadomości <2...@p...null.o
    net.pl.invalid> pisze:

    > Koniecznie musi być CVS? On już jednak trochę przestarzały jest.
    > Bardzo fajny jest windowsowy interfejs dla SVN - TortoiseSVN, ładnie
    > się integruje z systemem; używam od dość dawna, zero problemów.

    Do tego są wtyczki do Visuala: VisualSVN (bazuje na Tortoisie,
    płatna) i Ankh. Przydają się głównie do tego, żeby nie zapomnieć o
    dodaniu pliku do repo po dodaniu do projektu.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net