  • 1. Data: 2009-05-09 13:12:31
    Temat: F1 ?
    Od: CodeBoy <c...@w...pl>

    No właśnie , mam C+, jak wiadomo nie ma tam Polsatu ;) i w sumie mi to nie
    przeszkadza, ale nie znam innego źródła F1 , da się jakoś obejrzeć na C+
    (ew Astra / Hotbiord) ?

  • 2. Data: 2009-05-09 13:13:33
    Temat: Re: F1 ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "CodeBoy" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No właśnie , mam C+, jak wiadomo nie ma tam Polsatu ;) i w sumie mi to nie
    > przeszkadza, ale nie znam innego źródła F1 , da się jakoś obejrzeć na C+
    > (ew Astra / Hotbiord) ?

    Naziemny Polsat do Ciebie nie dochodzi?

  • 3. Data: 2009-05-09 13:16:01
    Od: CodeBoy <c...@w...pl>

    Dnia 09-05-2009 o 15:13:33 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "CodeBoy" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Naziemny Polsat do Ciebie nie dochodzi?

    dochodzi, ale kiepskiej jakości na antenie pokojowej, a na dachu nikt się
    nie zgodzi na instalacje.
    A dodatkowo stawiać antene dla Polsatu, troche śmieszne ;)

  • 4. Data: 2009-05-09 13:19:26
    Od: maderos <m...@w...pl>

    CodeBoy pisze:

    > A dodatkowo stawiać antene dla Polsatu, troche śmieszne ;)

    Dla Polsatu moze i tak, ale dla F1 ( R.Kubicy ) juz nie :)...

  • 5. Data: 2009-05-09 13:32:52
    Od: CodeBoy <c...@w...pl>

    Dnia 09-05-2009 o 15:19:26 maderos <m...@w...pl> napisał(a):

    > Dla Polsatu moze i tak, ale dla F1 ( R.Kubicy ) juz nie :)...

    czyli nikt inny nie pokazuje na świecie F1 ?
    Cały Świat ogląda z Polsatu ? ;)

  • 6. Data: 2009-05-09 13:38:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > czyli nikt inny nie pokazuje na świecie F1 ?

    Pokazuje wielu.
    Ale Ty zapewne chcesz odkodowane, a z tym może być już gorzej.
    Kiedyś pokazywał tak RTL i jakieś francuski, TF1 bodajże.
    Ale to dawne czasy.

  • 7. Data: 2009-05-09 13:39:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > dochodzi, ale kiepskiej jakości na antenie pokojowej, a na dachu nikt się
    > nie zgodzi na instalacje.
    > A dodatkowo stawiać antene dla Polsatu, troche śmieszne ;)

    Za kilka lat będzie jak znalazł do dvb-t

  • 8. Data: 2009-05-09 13:40:57
    Od: CodeBoy <c...@w...pl>

    Dnia 09-05-2009 o 15:38:36 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > Ale Ty zapewne chcesz odkodowane, a z tym może być już gorzej.
    > Kiedyś pokazywał tak RTL i jakieś francuski, TF1 bodajże.

    a na internecie, cos jest czy tez bieda ?

  • 9. Data: 2009-05-09 14:05:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 09.05.09 15:38, Cavallino pisze:
    > Pokazuje wielu.
    > Ale Ty zapewne chcesz odkodowane, a z tym może być już gorzej.
    > Kiedyś pokazywał tak RTL

    RTL ciągle nadaje FTA.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2009-05-09 14:20:23
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik CodeBoy napisał:
    > dochodzi, ale kiepskiej jakości na antenie pokojowej, a na dachu nikt
    > się nie zgodzi na instalacje.

    Można też postawić antenę w oknie. Np. siatkową ze wzmacniaczem. Nie są
    to najlepsze anteny, ale jeśli sygnał jest mocny, to wystarcza.

    > A dodatkowo stawiać antene dla Polsatu, troche śmieszne ;)

    Pewnie są tam też i inne programy.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *