  • 1. Data: 2009-05-07 09:58:05
    Temat: c+, tvp sport i nowy regulamin
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    ponoć ma od lipca być nowy regulamin?
    no i od wczoraj pojawił sie tvp sport - szkoda, że nie HD

  • 2. Data: 2009-05-07 14:14:52
    Temat: Re: c+, tvp sport i nowy regulamin
    Od: "Wojt@s" <W...@o...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > ponoć ma od lipca być nowy regulamin?
    > no i od wczoraj pojawił sie tvp sport - szkoda, że nie HD

    treść nowego regulaminu możesz zobaczyć w magazynie +

    tvp sport - kanał 68 tylko lipa, bo od pakietu komfortowy +

  • 3. Data: 2009-05-07 14:22:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojt@s" <W...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    >

    > treść nowego regulaminu możesz zobaczyć w magazynie +

    Przyślą aneks do domu.
    Mnie przysłali, właśnie wysłałem rezygnację ;-)

    > tvp sport - kanał 68 tylko lipa, bo od pakietu komfortowy +

    Dokładnie.
    Powinien być chociaż jako płatna opcja.

  • 4. Data: 2009-05-07 14:26:05
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Użytkownik "Wojt@s" <W...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przyślą aneks do domu.
    > Mnie przysłali, właśnie wysłałem rezygnację ;-)

    mi jeszcze nic nie przysłali, ale też wyśle rezygnacje :)

    > Dokładnie.
    > Powinien być chociaż jako płatna opcja.

    nie wiem w jakim pakiecie jest bo u mnie działa :)

  • 5. Data: 2009-05-07 14:33:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie wiem w jakim pakiecie jest bo u mnie działa :)

    A u mnie nie, ale ja mam tylko multipakiet.

  • 6. Data: 2009-05-07 17:08:34
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "Wojt@s", dnia 07-05-2009 o godzinie 16:14:52 w wiadomości
    <news:gtuqct$6i2$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

    > treść nowego regulaminu możesz zobaczyć w magazynie +

    Nowe ceny od pierwszego czerwca to i nowy regulamin :)

    Ceny pakietów po podwyżce:
    - Powitalny+ (19.90 zł)
    - Podstawowy+ (43.90 zł)
    - Komfortowy+ (63,90 zł)
    - Prestiżowy+ (150,90 zł)
    - Prestiżowy HD+ (168,90 zł)
    Opcje premium bez zmian

    > tvp sport - kanał 68 tylko lipa, bo od pakietu komfortowy +

    Dokładnie. Myślałem, że dodadzą do podstawowego lub jako opcję dodatkową
    w stylu Orange Sport.
    Mam podstawowy+ z Canal+ i jak dla mnie jest to optymalny zestaw. Nie
    opłaca mi się płacić dodatkowo 20 zł w sumie za jeden kanał, który będę
    oglądał i podejrzewam, że takich ludzi jest więcej. Taniej wychodzi
    wsadzić do tunera drugą kartę z TNK. Wtedy za 16 zł/miesiąc mamy TVP
    Sport i nSport.

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"