  • 1. Data: 2010-03-25 08:30:26
    Temat: Fanklub Motoryzacyjny roku 2010 - Saab Klub Polska
    Od: amos <g...@g...com>

    A jednak nie WV ani BMW. Z pewnoscia organizatorem nie jest prestizowe
    czasopismo, jednak zawsze to jakies wyroznienie dla SAAB Klubu, tym
    bardziej, ze w glosowaniu internetowym klub zajal 8 miejsce.

    http://tnij.org/fanklub2010

    http://www.saabklub.pl/

    --
    pozdrawiam
    amos

  • 2. Data: 2010-03-25 09:18:51
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 25 Mar 2010 00:30:26 -0700 (PDT), amos na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > tym bardziej, ze w glosowaniu internetowym klub zajal 8 miejsce.

    AFAIK, cała czołówka wycofała się po pierwszym etapie zniesmaczona
    tym co AŚ zaczął wyprawiać. Lider głosowania internetowego, czyli
    vw-passat.pl zrobił to na pewno ;-)

    "A jeśli komu droga otwarta do nieba, / Tym co służą ojczyźnie. Jan
    Kochanowski (1530 - 1584)"

  • 3. Data: 2010-03-25 09:32:14
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    >A jednak nie WV ani BMW. Z pewnoscia organizatorem nie jest prestizowe
    > czasopismo, jednak zawsze to jakies wyroznienie dla SAAB Klubu, tym
    > bardziej, ze w glosowaniu internetowym klub zajal 8 miejsce.

    Hurra, kompedium wiedzy o vectrze jest uratowane :P

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2010-03-25 10:55:38
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w wiadomości

    > AFAIK, cała czołówka wycofała się po pierwszym etapie zniesmaczona
    > tym co AŚ zaczął wyprawiać. Lider głosowania internetowego, czyli
    > vw-passat.pl zrobił to na pewno ;-)

    Podobnie jak mitsumaniaki.

    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2010-03-25 11:04:09
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w wiadomości

    > AFAIK, cała czołówka wycofała się po pierwszym etapie zniesmaczona
    > tym co AŚ zaczął wyprawiać.

    A co zrobili?

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2010-03-25 16:33:11
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 25 Mar 2010 11:04:09 +0100, P_ablo na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > A co zrobili?

    W skrócie ? Zmiana reguł w trakcie zabawy, oraz ogólna nieporadność w
    ogarnięciu konkursu.

    "Kiedy człowiek pokona przestrzeń międzyludzką? Stanisław Jerzy Lec"

  • 7. Data: 2010-03-26 09:25:36
    Od: amos <g...@g...com>

    On 25 Mar, 16:33, Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> wrote:

    > W skrócie ? Zmiana reguł w trakcie zabawy, oraz ogólna nieporadność w
    > ogarnięciu konkursu.

    A w lekkim rozwinieciu?

    Przyznam szczerze, ze jakos specjalnie nie sledzilem losow konkursu,
    tym bardziej wynik dla mnie byl sporym zaskoczeniem.
    Obstawialem raczej bardziej liczny fanklub jako faworyta.

    --
    pozdrawiam
    amos

  • 8. Data: 2010-03-27 23:21:25
    Od: "kubelt" <k...@t...pl>

    > AFAIK, cała czołówka wycofała się po pierwszym etapie zniesmaczona
    > tym co AŚ zaczął wyprawiać. Lider głosowania internetowego, czyli
    > vw-passat.pl zrobił to na pewno ;-)

    Tak bylo, dodatkowo wyslalismy list z uzasadnieniem naszej decyzji do AŚ.

    kubelt