  • 1. Data: 2010-03-29 16:50:58
    Temat: Re: Cy ktoś ma dostęp do aktualnego cennika Eurotax? 2 modele do sprawdzenia
    Od: w...@o...pl

    > Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 21,765,-

    > 12,200,-
    > >
    > Trochę mało danych.
    >
    > --
    > virtual \

    jakie informacje jeszcze potrzebujesz?

  • 2. Data: 2010-03-29 17:26:09
    Od: "virtual" <f...@o...pl>

    > jakie informacje jeszcze potrzebujesz?

    diesel, benzyna, rodzaj nadwozia, przebieg. Założyłem średnie.

    --
    virtual

  • 3. Data: 2010-03-29 17:54:04
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "virtual" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > diesel, benzyna, rodzaj nadwozia, przebieg. Założyłem średnie.

    To ja korzystając z okazji chciałbym się zapytac o takie auto:
    Audi A6C4 1997rok silnik 2.8 30V 142kW ACK, automatyczna skrzynia biegów
    4biegowa, quattro torsen, skórzana tapicerka, podgrzewane wszystkie fotele,
    el lusterka i podgrzewane, el wszystkie szyby, tempomat, komp pokładowy,
    blokada dyferencjałów, barwione szyby, felgi 17" S-line, skórzana
    podgrzewana kierownica, 2x airbag, 5 zagłówków, c.zamek, światła p.mgłowe,
    immobiliser, wspomaganie kierownicy, alarm, climatronic, termometr
    zewnętrzny, kombi, czarny metallic, przebieg 297kkm z seryjnego wyposażenia
    tyle.

    Dlaczego pytam... otóż miałem wypadek i w niedługim czasie przyjedzie
    rzeczoznawca, chciałbym wiedzieć jakiej kwoty się spodziewać i jak walczyć o
    swoje.

    Z dodatkowego wyposażenia było zamontowane system nagłośnienia VIBE, monitor
    15", konsola PS2 i navigacja w sumie na kwotę circa 6-7kzł czy nie mając na
    to faktur mogę dochodzić odszkodowania na podstawie niezależnego
    rzeczoznawcy?
    Auto jest na tyle mocno uszkodzone że w 99% będzie uznana szkoda całkowita,
    czego bym nie chciał bo zapewne dostanę z 12kzł i wrak co w zasadzie nie
    pokryje nawet połowy straty. Czy mogę iść w zaparte ze chce to auto
    naprawiać za wszelką cenę bo jestem przekonany ze nie kupię drugiego takiego
    ze względu na wyposarzenie i masę nowych części które w ciągu ostatnich
    kilku miesięcy wymieniłem (nowy komplet hamulców ATE powerdisc 1100zł,
    wszystkie gumotuleje w zawieszeniu, drążki reakcyjne, linki od ręcznego
    termostat i mase innych dupereli), można powoływać niezależnego rzeczoznawce
    wraz z wyceną naprawy w autoryzowanym serwisie?

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 4. Data: 2010-03-29 17:55:42
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "virtual" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To ja korzystając z okazji chciałbym się zapytac o takie auto:
    > Audi A6C4 1997rok silnik 2.8 30V 142kW ACK, automatyczna skrzynia biegów
    i jeszcze zapomniałem instalacja LPG za circa 3800zł, 2mies wstecz po
    wymianie wtryskiwaczy i parowników na kwotę 1100zł.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 5. Data: 2010-03-29 18:50:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    Lewis wrote:

    > i jeszcze zapomniałem instalacja LPG za circa 3800zł, 2mies wstecz po
    > wymianie wtryskiwaczy i parowników na kwotę 1100zł.

    Za LPG to z miejsca -50%

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-03-29 20:09:57
    Od: "virtual" <f...@o...pl>

> [...]
    (...)
    > wraz z wyceną naprawy w autoryzowanym serwisie?

    14,300,- to suma wg Eurotaxu z wyposażeniem fabrycznym (standardowym).
    Natomiast możemy brać pod uwagę wyposażenie dodatkowe, pod warunkiem, że
    było ono zawarte w polisie (dodatkowo ubezpieczone) i pobrana była za to
    dodatkowa składka, aczkolwiek wartość wyposażenia dodatkowego zazwyczaj nie
    może być wyższa niż 20% sumy ubezpieczonego pojazdu. Jeśli nie to
    rzeczoznawca bierze standardową wycenę Eurotaxu.
    Natomiast, jeśli chodzi o naprawę, gdy masz faktury, to wartość jest
    ustalana indywidualnie na zafakturowane części + amortyzacja za dany okres.
    To dotyczy tylko przypadku, kiedy auto będzie naprawiane.

    Pamiętaj: ZAWSZE suma ubezpieczenia AC zawarta w polisie to górna granica
    odpowiedzialności ubezpieczyciela. Im lepiej ubezpieczysz tym więcej
    dostaniesz. Proste.

    --
    virtual

  • 7. Data: 2010-03-29 20:40:18
    Od: w...@o...pl

    > Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > diesel, benzyna, rodzaj nadwozia, przebieg. Założyłem średnie.

    toledo - benzyna 1.6 77kw/105KM, sedan, 95 tys

    polo - benzyna 1.4 16V 55kw/75KM, hatchback, 180 tys

  • 8. Data: 2010-03-29 21:06:59
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > Pamiętaj: ZAWSZE suma ubezpieczenia AC zawarta w polisie to górna granica
    > odpowiedzialności ubezpieczyciela. Im lepiej ubezpieczysz tym więcej

    Heh zapomniałem dodac, chodzi o odszkodowanie z OC sprawcy wypadku.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 9. Data: 2010-03-29 21:39:05
    Od: "virtual" <f...@o...pl>

    > toledo - benzyna 1.6 77kw/105KM, sedan, 95 tys
    >
    > polo - benzyna 1.4 16V 55kw/75KM, hatchback, 180 tys

    Toledo - 22,900,-
    Polo - 10,338,- (comfortline) lub 9807,- (basis)
    Przyjąłem wyposażenie fabryczne - standardowe.

    --
    virtual

  • 10. Data: 2010-03-29 21:43:50
    Od: "virtual" <f...@o...pl>

    > Heh zapomniałem dodac, chodzi o odszkodowanie z OC sprawcy wypadku.

    Dzisiaj Ci nie odpowiem. Ew. jutro.

    --
    virtual