  • 11. Data: 2009-10-09 12:51:41
    Temat: Re: Fazer W-wa zna ktos
    Od: "d@ram" <d...@W...pl>

    ...perełka miała żeczywiście taki przebieg , niesty benzyna w zbiorniku
    paliwa miała również 10 lat
    ...o gaźnikach nie wspomnę :-)))
    pzdr.Darek

  • 12. Data: 2009-10-09 15:13:26
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "d@ram"
    ...perełka miała żeczywiście taki przebieg , niesty benzyna w zbiorniku
    > paliwa miała również 10 lat
    > ...o gaźnikach nie wspomnę :-)))

    He he ja zolte kupilem po 4 latach stania - rowniez w zbiorniku i gazniorach
    bylo ciekawie.
    Mala podpowiedz - jak juz odpusci syf, tankowac Verwe98 - ta z orlenu,
    chyba dodaja do niej nitro tak swietnie penetruje i rozpuszcza syf...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 13. Data: 2009-10-09 17:09:43
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 9 Paź, 17:13, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Mala podpowiedz - jak juz odpusci syf, tankowac Verwe98 - ta z orlenu,
    > chyba dodaja do niej nitro tak swietnie penetruje i rozpuszcza syf...

    Ponoć Verva98 to zwykła 98 z jakimś dodatkiem (coś podobnego do tych
    dostępnych w sklepach), a 98 to zwykła 95 z jakimś dodatkiem ;-) A tak
    poważnie to u mnie na tym paliwie jest mniejsze spalanie czego o Shell
    V-Power Racing nie można powiedzieć :-) Również polecam Verve98, te
    4zł więcej na zbiorniku to nie znowu taki majątek.

    --
    Artur

  • 14. Data: 2009-10-09 17:30:17
    Od: "SQBI" <s...@o...pl>

    > To moto z jakiegoś powodu nie sprzedało się co najmniej od maja tego roku.
    > Wtedy szukałem swojego, ale tego nie zdazylem ogladnac.
    >
    > No chyba, ze oferujacy, to handlarz i akurat sprowadzil takiego samego ;)
    >
    > pozdro,
    > ebi

    Jesli to gdzies na Kabatach to ja chyba nawet wiem dlaczego sie nie
    sprzedalo Motocykl nosil slady bardzo silnych wzerow na silniku, rozruszniku
    itd - sprzedajacy tlumaczyl ze to slony klimat. Musial chyba przez te kilka
    lat w morzu parkowac. Ten ktory ja widzialem ok lipca, wygladal bardzo
    podobnie - mozliwe ze to ten sam. Jesli zobaczycie zdjecie moto z lewej
    strony to na silniku widac jakies plamy.

    PS W moto ktore widzialem bylo sprzeglo do wymiany - sic!

    SQBI

    --
    FZ6 Fazer

  • 15. Data: 2009-10-09 17:48:58
    Od: "SQBI" <s...@o...pl>

> [...]
    > roku. Wtedy szukałem swojego, ale tego nie zdazylem ogladnac.
    >
    > No chyba, ze oferujacy, to handlarz i akurat sprowadzil takiego samego ;)

    Jestem coraz bardziej przekonany ze to ten sam motocykl, który ogladałem w
    wakacje. Felgi pomalowane ?? z tamtych zlazila farba ale.. chlodnicy nie
    pomalowal. Zwroccie uwage na to jak odlazi z niej farba - to dosc nietypowe
    jak na motocykl z tego rocznika. Jesli to ten sam moto tylko podmalowany to
    szkoda kasy na paliwo rzeby to ogladac.

    Pozdrawiam
    SQBI

    --
    FZ6 Fazer

  • 16. Data: 2009-10-09 19:48:59
    Temat: [OT] Paliwa pogaducha
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Artur Zabroński"
[...]

    No to dokladnie takie samem am odczucia - na shellu zatankowalem dwa razy
    pod rzad, zadnej roznicy a spalanie wieksze...
    Jeszcze BP Ultimate tez jest OK, uzyskalem na niej najmniejsze spalanie w
    zoltku.
    Co do Vervy to musi miec jakies dodatki bo roznica w mocy jest zauwazalna -
    a jak moc rosnie to spalanie spada - wiadoma rzecz...
    No i absolutnie nie oplaca sie tankowac na hipermarketach...spalanie rosnie
    w oczach i szkoda motocykla

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 17. Data: 2009-10-09 20:35:41
    Od: "Pink" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Netwalker" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam fazera zdrowegi i w oko wpadlo mi ogloszenie
    >
    > http://www.allegro.pl/item759216393_yamaha_fz6_fazer
    _2006_19_tys_km_sprowadzony.html

    > zna ktos ten motor ??Na darmo 700 km nie chce robic

    strasznie podkrecone zdjecia kolorystycznie. Detale zanikają, stało sie
    bajkowo... Pewnie i "krosty" z moto tak zeszły...
    Za niska cena do tego jak odbieramy zdjęcie...

    Pozdrawiam
    Pink

  • 18. Data: 2009-10-09 20:52:39
    Temat: Re: [OT] Paliwa pogaducha
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Tytus pisze:
> [...]
    > zauwazalna - a jak moc rosnie to spalanie spada - wiadoma rzecz...
    > No i absolutnie nie oplaca sie tankowac na hipermarketach...spalanie

    Tytus, co za wynalazku używasz do newsów?
    nie da sie w tym jakis znacznikow cytowania ustawic?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 19. Data: 2009-10-09 21:05:11
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Czesc

    *** "Arni"
    Tytus, co za wynalazku używasz do newsów?
    > nie da sie w tym jakis znacznikow cytowania ustawic?

    Nie wiem o czym do mnie rozmawiasz - ja widze wszystko OK a z komputerow to
    wiem gdzie mam paczec a gdzie naciskac.
    A no to Vista jest panie w laptopie co to mnie tata podarowal...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 20. Data: 2009-10-09 21:17:22
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Tytus pisze:
> [...]
    > to wiem gdzie mam paczec a gdzie naciskac.
    > A no to Vista jest panie w laptopie co to mnie tata podarowal...

    a teraz jest ok, pewnikiem cos za duzo usunałes wczesniej. Nie mam
    zastrzezen