  • 1. Data: 2009-02-09 20:42:45
    Temat: Ferryt
    Od: "bartekLTG" <b...@o...ciach.pl>

    Witam.

    Mam toroid z ferrytu oznaczony h3s, podobno od TDK.
    Nie moge jednak odszukac w internecia parametrow
    tego materialu. Moze zle googlam, a moze czegos nie
    wiem i trzeba poszukac pod inna nazwa;)

    pozdrawiam

    --
    bartekltg

  • 2. Data: 2009-02-09 21:07:57
    Temat: Re: Ferryt
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 9 Feb 2009 21:42:45 +0100, "bartekLTG"
    <b...@o...ciach.pl> wrote:

> [...]
    >Nie moge jednak odszukac w internecia parametrow
    >tego materialu. Moze zle googlam, a moze czegos nie
    TDK ma teraz jakieś ferryty H## więc trop raczej dobry. Napisz do
    nich, myślę że odpowiedzą.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 3. Data: 2009-02-09 21:15:36
    Od: "bartekLTG" <b...@o...ciach.pl>

    Grzegorz Krukowski wrote:

    > TDK ma teraz jakieś ferryty H## więc trop raczej dobry. Napisz do
    > nich, myślę że odpowiedzą.

    Na stronie glownie H5#, za to na allegro dokladnie te same
    zabawki. Widac trzeba bedzie pisac;]

    pozdrawiam
    --
    bartekltg

  • 4. Data: 2009-02-10 00:55:49
    Od: "bartekLTG" <b...@o...ciach.pl>

    Grzegorz Krukowski wrote:

    > TDK ma teraz jakieś ferryty H## więc trop raczej dobry. Napisz do
    > nich, myślę że odpowiedzą.

    W koncu szybciej znalazlem;)

    http://www.yeng-tat.com/products/2008_SMD_Ferrite_Co
    res.pdf
    na stronie 17 jest tabelka ferrytów opisujaca symbole
    materialow dla roznych producentow (a w reszcie dokumentu
    charakterystyki tych materialow).

    Nasze (TDK) H3S to 3B7/3C81 FERROXCUBE
    lub EPCOS N41 (a datasheet tych producentow
    latwiej znaleźć), oraz J2 YTE opisane w naszym pdf PDF.

    pozdrawiam
    --
    bartekltg
    ...aby UseNet rósł w siłę a trolle żyły dostatnio.