  • 1. Data: 2012-03-16 17:22:28
    Temat: Fiat Stilo Multiwagon - sprężyny z tyłu
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Witam,

    Pękła mi sprężyna w tylnym zawieszeniu Fiata Stilo Multiwagon, przy
    przebiegu 101 tys. km. Na równej jak stół, płatnej obwodnicy Torunia. ;)
    Szukam teraz w Internecie i mogę "od ręki" kupić następujące sprężyny:
    - LESJOFORS za 281 zł
    - TRW za 183 zł
    - KYB za 145 zł

    Proszę grupowiczów o poradę, którego producenta wybrać? Pomiędzy KYB a
    Lesjofors jest dwukrotna różnica w cenie, czy jest też różnica w trwałości?
    Zależy mi na wytrzymałości, ponieważ często jeżdżę z załadowanym
    bagażnikiem. Chętnię bym kupił trwalsze sprężyny niż standardowe, ale są
    niemożliwe do dostania (w katalogach sprzedawców jest taka pozycja, ale
    aktualnie niedostępna).

    Ewentualnie czy w DC jest godny polecenia sklep lub firma dorabiająca
    sprężyny.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 2. Data: 2012-03-26 02:13:18
    Temat: Re: Fiat Stilo Multiwagon - sprężyny z tyłu
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:jjvpc2$mkl$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > aktualnie niedostępna).
    >
    > Ewentualnie czy w DC jest godny polecenia sklep lub firma dorabiająca

    Sam sobie odpowiadam. Kupiłem KYB. Tył się podniósł o około 2 cm. Zobaczymy
    po kilku miesiącach jak sprężyny trochę "się zgniotą".

    --
    Pozdrawiam,

    yabba