  • 1. Data: 2013-04-08 22:12:25
    Temat: Fiat sc - cisne gaz a tu jakby przytykalo
    Od: "Fandi" <J...@w...pl>

    Od 2 dni w seicento 1.1 wystepuje dziwne zjawisko.
    Po przycisnieciu pedalu gazu auto jakby sie dlawilo / szarpalo. Nie jest to
    jakos super gwaltowne ale odczuwalne.
    Nie jest to ciagle zdarzenie ale tak od czasu do czasu.
    Raczej nie wystepuje ja 1, szybciej na 2, minimalnie na biegu 3.
    Co to moze byc?

  • 2. Data: 2013-04-08 22:35:58
    Temat: Re: Fiat sc - cisne gaz a tu jakby przytykalo
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Fandi napisał:
> [...]
    > Nie jest to ciagle zdarzenie ale tak od czasu do czasu.
    > Raczej nie wystepuje ja 1, szybciej na 2, minimalnie na biegu 3.

    W moim punto z tym samym silnikiem było to (zatarta pompa paliwa z powodu
    dziury w baku):
    http://fiatpuntokoszty.blox.pl/2013/03/Skarbonko-otw
    orz-sie-Zatarta-pompa-paliwa.html
    ...aczkolwiek najpopularniejszą opcją jaką znalazłem guglując, jest
    uszkodzony czujnik położenia przepustnicy.

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl