  • 1. Data: 2013-04-07 23:40:42
    Temat: po swietach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Snieg nie pomogl
    http://www.policja.pl/portal/pol/1/85569/Bezpiecznie
    j_na_drogach_podczas_Swiat_Wielkanocnych.html

    205 wypadkow, 17 smiertelnych

    A moze i troche pomogl, bo mniej niz poprzednio, na tyle ze mozna pochwalic
    FR :-)

    A w gorach sypalo zdrowo, piekna zima byla tej wiosny :-)

    J.

  • 2. Data: 2013-04-08 00:11:10
    Temat: Re: po swietach
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > A w gorach sypalo zdrowo, piekna zima byla tej wiosny :-)

    W święta byłem w Polsce. Hasałem nad morzem i w Trójmieście. Cieszyłem
    się brakiem śniegu jak dziecko.

    http://piterpro.private.pl/2013-04-03.jpg

    Wracam do Olsztyna a tu dalej hałdy :)

    http://piterpro.private.pl/2013-04-04.jpg