  • 1. Data: 2013-04-08 18:10:56
    Temat: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Od: mw <m...@g...com>

    http://motoryzacja.interia.pl/raport/fotoradary/news
    /uwaga-na-zolte-samochody-to-tez-radiowozy,1908027

    Może w końcu czas zacząć jeździć zgodnie z przepisami, to goście się
    odczepią od źródełka dochodu.

  • 2. Data: 2013-04-08 19:45:55
    Temat: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > http://motoryzacja.interia.pl/raport/fotoradary/news
    /uwaga-na-zolte-samochody-to-tez-radiowozy,1908027

    Co tu komentowac, wszystko ladnie nagrane. Po prostu skurwy......Oni wlasnie
    tak zarobia to co zalozyl Jan Antony Vincent. Stacjonarne radary i jakas tam
    ich weryfikacja to bujda dla ciemnogrodu.

    > Może w końcu czas zacząć jeździć zgodnie z przepisami, to goście się
    > odczepią od źródełka dochodu.

    Musieliby naprawde wybudowac siec autostrad i ekspresowek i mimo, ze zaraz
    postawia radary odcinkowe to ja szybciej niz 140 jezdzic nie musze.

    sz.

  • 3. Data: 2013-04-08 20:09:10
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-08 19:45, szufela pisze:
> [...]
    > wlasnie tak zarobia to co zalozyl Jan Antony Vincent. Stacjonarne radary
    > i jakas tam ich weryfikacja to bujda dla ciemnogrodu.

    Obawiam się tylko jednego: że wyborcy do wyborów im to zapomną. Cała
    nadzieja w tym, że ludzie dostaną choć jeden mandat. Nic tak nie boli,
    jak uderzenie po kieszeni.

    Ja jestem bardzo spokojnym kierowcą, ale ostatnio każda jazda to stres,
    bo głupie przypadkowe przekroczenie o 11 km może skończyć się mandatem.

    Człowiek tak się skupia na wypatrywaniu łapaczy, że znacznie mniej uwagi
    poświęca sytuacji na drodze. Czy to tak ma teraz wyglądać?

    --
    MN

  • 4. Data: 2013-04-08 20:54:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Obawiam się tylko jednego: że wyborcy do wyborów im to zapomną. Cała
    >nadzieja w tym, że ludzie dostaną choć jeden mandat. Nic tak nie
    >boli, jak uderzenie po kieszeni.

    Trzeba przypomniec przed wyborami :-)

    >Ja jestem bardzo spokojnym kierowcą, ale ostatnio każda jazda to
    >stres, bo głupie przypadkowe przekroczenie o 11 km może skończyć się
    >mandatem.

    No, dawniej tez tak moglo sie skonczyc.

    >Człowiek tak się skupia na wypatrywaniu łapaczy, że znacznie mniej
    >uwagi poświęca sytuacji na drodze. Czy to tak ma teraz wyglądać?

    Zawsze mozesz sie przestac stresowac i zwolnic do przepisowej :-)
    A przeciez o to panu ministrowi Nowakowi chodzilo :-)

    J.

  • 5. Data: 2013-04-08 20:59:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-08 20:54, J.F pisze:

    > Zawsze mozesz sie przestac stresowac i zwolnic do przepisowej :-)
    > A przeciez o to panu ministrowi Nowakowi chodzilo :-)

    W tym sęk, że jeżdżę przepisowo. Doszło do tego, że włączam tempomat
    przez wieś, bo drobne zagapienie i fotka leci.

    Nie tak to powinno wyglądać, że każde drobne gapiostwo kosztuje. Tak się
    nie da żyć po prostu. I liczę, że inni są równie rozczarowani jak ja.

    --
    MN

  • 6. Data: 2013-04-08 21:04:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości

    >W tym sęk, że jeżdżę przepisowo. Doszło do tego, że włączam tempomat
    >przez wieś, bo drobne zagapienie i fotka leci.

    Ale jak juz wlaczysz, to mozesz sie rozgladac spokojnie po drodze i
    wypatrywac zagrozen ... bezpieczenstwa, a nie portfela :-)

    >Nie tak to powinno wyglądać, że każde drobne gapiostwo kosztuje. Tak
    >się nie da żyć po prostu. I liczę, że inni są równie rozczarowani jak
    >ja.

    Miejmy nadzieje ... ale jakos setki milionow kierowcow na swiecie sie
    z tym pogodzilo :-(

    J.

  • 7. Data: 2013-04-08 21:07:33
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-08 21:04, J.F pisze:

    > Miejmy nadzieje ... ale jakos setki milionow kierowcow na swiecie sie z
    > tym pogodzilo :-(

    Otóż nie. Podobno nigdzie nie ma polowania prowadzonego w tak perfidny
    masowy sposób jak w Polsce. Jesteśmy prekursorami.

    --
    MN

  • 8. Data: 2013-04-08 21:19:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-08 21:07, Marcin N pisze:

    > Otóż nie. Podobno nigdzie nie ma polowania prowadzonego w tak perfidny
    > masowy sposób jak w Polsce. Jesteśmy prekursorami.

    ROTFL - w Polsce to pikuś.

  • 9. Data: 2013-04-08 21:23:09
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > ROTFL - w Polsce to pikuś.

    Jeszcze troche i nie bedzie maly pikuś, ale ok napisz gdzie jest wieksze
    polowanie ?

    sz.

  • 10. Data: 2013-04-08 21:28:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-08 20:09, Marcin N pisze:
    (...)
    > Obawiam się tylko jednego: że wyborcy do wyborów im to zapomną. Cała
    > nadzieja w tym, że ludzie dostaną choć jeden mandat. Nic tak nie boli,
    > jak uderzenie po kieszeni.

    To przypominaj :)

    > Ja jestem bardzo spokojnym kierowcą, ale ostatnio każda jazda to stres,
    > bo głupie przypadkowe przekroczenie o 11 km może skończyć się mandatem.

    LOL - na suszarkę to dawno się można było załapać, a po kolejnych
    zmianach przepisów to w ogóle luksus. A jak jazda to stres, to odpuść.
    Możesz też przesiąść się do komunikacji publicznej ;)

    > Człowiek tak się skupia na wypatrywaniu łapaczy, że znacznie mniej uwagi
    > poświęca sytuacji na drodze. Czy to tak ma teraz wyglądać?

    Jak masz z tym problem to zwyczajnie zwolnij - jazda bez stresu jest
    naprawdę przyjemniejsza :)