  • 1. Data: 2010-01-21 12:01:34
    Temat: FileManager w edytorze WYSIWYG
    Od: banzi <b...@w...pl>

    Witam,

    Od jakiegos czasu uzywam TinyMCE z dodatkiem ImageManager. Sprawuje sie
    niezle. Mam jednak problem ze znalezieniem narzedzia do uploadowania
    dowolnych plikow (np. PDF, ZIP ... itd.) do ktorych pozniej mozna by
    umieszczac linki w tresci. Czy ktos zna tego typu SPRAWDZONE rozwiazanie?

    Z gory dzieki za pomoc.

    banzi

  • 2. Data: 2010-01-21 13:21:19
    Temat: Re: FileManager w edytorze WYSIWYG
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2010-01-21 13:01, banzi napisał(a):
> [...]
    > dowolnych plikow (np. PDF, ZIP ... itd.) do ktorych pozniej mozna by
    > umieszczac linki w tresci. Czy ktos zna tego typu SPRAWDZONE rozwiazanie?

    http://www.phpletter.com/Our-Projects/Tinymce-Ajax-F
    ile-Manager-Project/
    (takie 2 w 1) ;)

    na licencji GPL, MPL

    > Z gory dzieki za pomoc.

    nie ma za co.

    --
    CZAK

  • 3. Data: 2010-01-21 20:07:36
    Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl>

    banzi pisze:
> [...]
    > dowolnych plikow (np. PDF, ZIP ... itd.) do ktorych pozniej mozna by
    > umieszczac linki w tresci. Czy ktos zna tego typu SPRAWDZONE rozwiazanie?

    Simplebrowser nieźle się sprawdza.
    http://tetlaw.id.au/view/blog/fckeditor-file-browser
    -plugin-for-tinymce-editor/

    --