  • 1. Data: 2009-03-20 12:48:05
    Temat: Finalny IE8 i narzedzie deweloperskie
    Od: BuKoX <b...@g...pl>

    Witam.
    Wlasnie wydano finalna wersje IE8 i powiem szczerze ze jako zajadly wrog
    IE jestem pod wrazeniem wbudowanego narzedzia dla developerow, ktore
    zawiera elementy wtyczek: Webdeveloper, Firebug, MeausureIt, Colorzilla
    i jeszcze innych z FF a dodatkowo ma profilowanie JS. Panowie z M$
    ewidentnie wzorowali sie na wtyczkach z FF ale generalnie ida w dobrym
    kierunku tylko obawiam sie ze troche za pozno. Niestety IE8 nie chce
    dzialac jako standalone (tak jak IE7) i najprostsze wyjscie to update
    IE7 do 8 i instalacja IE7 jako standalone.

    pozdrawiam...

    --
    __ __
    |__\ | | |_/ / \ \_/ http://bukox.pl | http://totalcmd.pl

  • 2. Data: 2009-03-20 13:36:30
    Temat: Re: Finalny IE8 i narzedzie deweloperskie
    Od: Bogdan Baraszkiewicz <b...@g...com>

    BuKoX <b...@g...pl> wrote:
    > Niestety IE8 nie chce dzialac jako standalone (tak jak IE7) i
    > najprostsze wyjscie to update IE7 do 8 i instalacja IE7 jako
    > standalone.

    A nie wystarczy przełączyć tryb przeglądarki na IE7?

    b.

    --
    Szukam kodera HTML/CSS:
    http://ofirmie.gratka.pl/kariera/artykul/410-1-webma

  • 3. Data: 2009-03-20 14:07:14
    Od: BuKoX <b...@g...pl>

    Bogdan Baraszkiewicz pisze:

    > A nie wystarczy przełączyć tryb przeglądarki na IE7?

    Można ale masz pewność, że zadziała identycznie jak natywne IE7?

    pozdrawiam...

    --
    __ __
    |__\\ | || |_// / \\ \_// http://bukox.pl | http://bukox.net

  • 4. Data: 2009-03-20 14:49:21
    Od: Bogdan Baraszkiewicz <b...@g...com>

    BuKoX <b...@g...pl> wrote:

    > Można ale masz pewność, że zadziała identycznie jak natywne IE7?

    Nie mam, dlatego pytam. Może ktoś zaobserwował różnice w renderowaniu w
    natywnym IE7 i IE8 w trybie IE7.

    Ja wychodzę z założenia, że skoro wprowadzili ten swój tryb zgodności
    oraz możliwość wymuszenia renderowania strony w trybie IE7 w kodzie
    strony, to mam prawo oczekiwać, że to będzie działać. :)

    bogi

  • 5. Data: 2009-03-20 14:53:48
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Bogdan Baraszkiewicz pisze:
    [...]
    > Ja wychodzę z założenia, że skoro wprowadzili ten swój tryb zgodności
    > oraz możliwość wymuszenia renderowania strony w trybie IE7 w kodzie
    > strony, to mam prawo oczekiwać, że to będzie działać. :)

    Masz prawo oczekiwać, ale MS nie oczekuje, że masz prawo :P To taka
    parafraza powiedzenia "Mam prawo do szczęścia, ale nie mam szczęścia do
    prawa" ;-)

    --
    Peter

  • 6. Data: 2009-03-20 14:57:10
    Od: BuKoX <b...@g...pl>

    Peter May pisze:

    > Masz prawo oczekiwać, ale MS nie oczekuje, że masz prawo :P To taka
    > parafraza powiedzenia "Mam prawo do szczęścia, ale nie mam szczęścia do
    > prawa" ;-)

    Podsumowując aby mieć 100% pewności lepiej zainstalować IE7 jako
    standalone co jest zadaniem prostym i jednorazowym.

    pozdrawiam...

    --
    __ __
    |__\\ | || |_// / \\ \_// http://bukox.pl | http://bukox.net

  • 7. Data: 2009-03-20 15:06:22
    Od: Bogdan Baraszkiewicz <b...@g...com>

    BuKoX <b...@g...pl> wrote:

    > Podsumowując aby mieć 100% pewności lepiej zainstalować IE7 jako
    > standalone co jest zadaniem prostym i jednorazowym.

    A ja właśnie tym wersjom standalone nie ufam, odkąd zauważyłem różnice
    między wersją natywną i standalone IE6. Dlatego testuję na wirtualnej
    maszynie. Tylko szlag mnie trafia, jak pomyślę, że teraz trzeba będzie
    odpalać osobno IE8 i dwie wirtualne maszyny z IE6 i IE7.

    bogi

  • 8. Data: 2009-03-20 15:09:10
    Od: BuKoX <b...@g...pl>

> [...]

    > maszynie. Tylko szlag mnie trafia, jak pomyślę, że teraz trzeba będzie
    > odpalać osobno IE8 i dwie wirtualne maszyny z IE6 i IE7.

    A to dziwne. Przecież wersja standalone to rozpakowana standardowa
    wersja natywna i zawiera identyczne pliki więc wątpię by mogły pojawić
    się jakieś różnice.

    pozdrawiam...

    --
    __ __
    |__\\ | || |_// / \\ \_// http://bukox.pl | http://bukox.net

  • 9. Data: 2009-03-20 15:17:31
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    [ciach]

    http://www.my-debugbar.com/wiki/IETester/HomePage

    TornadoTN (Tomek N.) --> http://www.tomek.net.pl

  • 10. Data: 2009-03-21 03:11:45
    Od: emil <e...@p...onet.pl>

    BuKoX pisze:

    > Można ale masz pewność, że zadziała identycznie jak natywne IE7?

    Nie zadziała.
    http://blogs.msdn.com/ie/archive/2009/03/12/site-com
    patibility-and-ie8.aspx

    emil