  • 1. Data: 2009-06-25 06:41:26
    Temat: Folder niezabezpieczony hasłem
    Od: "gorgu" <a...@g...com>

    Proszę o pomoc jak w Direct Admin lub ftp założyć folder niechroniony
    hasłem. Chciałbym tam wrzucić banery. Zakładam folder i ustawiam uprawnienia
    na 755 ale i tak nie działa. Może powinienem założyć katalog z baneram w
    innm ktalogu?

  • 2. Data: 2009-06-25 06:47:07
    Temat: Re: Folder niezabezpieczony hasłem
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2009 08:41:26 +0200, gorgu napisał(a):

> [...]
    > hasłem. Chciałbym tam wrzucić banery. Zakładam folder i ustawiam
    > uprawnienia na 755 ale i tak nie działa. Może powinienem założyć katalog

    Napisz dokładnie co chcesz osiągnąć bo coś mi się wydaje ze planujesz
    dość skomplikowany, aczkolwiek wielce skuteczny sposób popełnienia
    samobójstwa.

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!

  • 3. Data: 2009-06-25 06:50:04
    Od: "gorgu" <a...@g...com>

    Chcę po prostu umieścić na serwerze folder z banerami i udostepnić je w
    systemie wymiany banerów czyli podać link do pliku "baner.swf"

  • 4. Data: 2009-06-25 06:52:19
    Od: "gorgu" <a...@g...com>

    Strona zrobiona w joomla, więc może wystarczy zrobić moduł z banerem i go
    nie publikować?

  • 5. Data: 2009-06-25 07:09:19
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2009 08:50:04 +0200, gorgu napisał(a):

    > Chcę po prostu umieścić na serwerze folder z banerami i udostepnić je w
    > systemie wymiany banerów czyli podać link do pliku "baner.swf" G

    No to przecież proste jak sie masz

    a) W DirectAdminie za pomocą menadżera plików robisz sobie katalog w
    domains/twoja_domena/public_html (np. banery)

    b) wrzucasz tam ftp-em banerek

    c) podajesz link: http://twojadomena.tld/banery/baner.swf

    d) na wszelki wypadek możesz w katalogu banery utworzyć (również
    menadżerem plików) pusty plik index.html

    Prościej się chyba nie da...

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - Nie bede czekac na Ivo :)

  • 6. Data: 2009-06-25 07:38:03
    Od: "gorgu" <a...@g...com>

    Na wstępie dzieki za pomoc ale ciągle jest coś nie tak:

    > a) W DirectAdminie za pomocą menadżera plików robisz sobie katalog w
    > domains/twoja_domena/public_html (np. banery)

    tak zrobiłem

    > b) wrzucasz tam ftp-em banerek

    też tak zrobiłem

    > c) podajesz link: http://twojadomena.tld/banery/baner.swf

    zrobiłem

    > d) na wszelki wypadek możesz w katalogu banery utworzyć (również
    > menadżerem plików) pusty plik index.html
    też zrobiłem

    i FF wyrzuca mi taki komunikat:

    Internal Server Error
    The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable
    to complete your request

    G.

  • 7. Data: 2009-06-25 07:51:30
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2009 09:38:03 +0200, gorgu napisał(a):

    [...]
    > też zrobiłem
    >
    > i FF wyrzuca mi taki komunikat:
    >
    > Internal Server Error
    > The server encountered an internal error or misconfiguration and was
    > unable to complete your request

    To nie wiem o co chodzi - na wszelki wypadek powtórzyłem to co napisałem
    (bo ja jakoś Direct Admina dziwnie nie lubię i mu nie wierzę) - efekt:

    http://da.polip.com/banery/setia.swf

    (jedyna różnica że robiłem to w katalogu subdomeny, ale główny polip.com
    siedzi na innym serwerze)

    ethanak

  • 8. Data: 2009-06-25 07:54:54
    Od: "gorgu" <a...@g...com>

    Użytkownik "ethanak" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > To nie wiem o co chodzi - na wszelki wypadek powtórzyłem to co napisałem
    > (bo ja jakoś Direct Admina dziwnie nie lubię i mu nie wierzę) - efekt:

    Uderze do admina, dzięki za pomoc.
    G.