  • 1. Data: 2009-06-25 07:39:50
    Temat: Adsense i Adkontekst, jak zgrać?
    Od: "wojciech777" <l...@o...pl>

    Zastanawiam się nad umieszczeniem reklam z dwóch różnych źródeł: Adsense i
    Adkontekst. Problem w tym, że przy umieszczeniu dwóch poziomych banerów jeden
    pod drugim nie do końca do siebie pasują wymiarami (są niekompatybilne) - 728x90
    vs. 724x100.

    Przestrzeni trochę jest, mam na mysli pas o szer. 890px i wysokości 125px, gdzie
    doskonale pasowałyby kwadraty 125x125 oferowane w jednym i drugim systemie (to
    daje mi 7 reklam w pasie 875x125 zamiast 8 w dwóch 728x190).

    Stąd też moje pytanie, czy spotkaliście się z umieszczeniem reklam w blokach po
    125x125px jeden po drugim:

    adsense, adkontekst, adsense, adkontekst, adsense, adkontekst, adsense?

    I czy w tym przypadku reklamy wyświetlane w każdym bloku z jednej grupy będą różne?

    Dzięki za pomoc
    W.