  • 11. Data: 2012-02-13 13:03:51
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin atm

    > Alez w zupelnosci sie z Toba zgadzam, tyle ze ekran jest podstawowa
    > forma komunikacji z telefonem i nie ma potrzeby dopuszczac do sytuacji
    > ze pojawia sie tam dosc irytujace rysy.

    Żeby pojawiły się rysy które przeszkadzają w użytkowaniu to chyba trzeba
    nosić ten telefon w kieszeni razem z gwoździami.

    > Po co napierac na duzy sliczny
    > kolorowy hiresowy wyswietlacz i pozniej zafundowac sobie nieusuwalne
    > rysy?

    A po co napierać na duży, śliczny, kolorowy wyświetlacz, a potem oklejać
    go obleśną folią?

  • 12. Data: 2012-02-13 13:04:47
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Waldek Godel

    > Nie karm tego, mało już innychy grup obsrał?

    I mówi to człowiek, który na PMS funkcjonuje jako "troll Waldek"... :>

  • 13. Data: 2012-02-13 13:07:21
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-13 14:03, to wrote:
    > begin atm

    > Żeby pojawiły się rysy które przeszkadzają w użytkowaniu to chyba trzeba
    > nosić ten telefon w kieszeni razem z gwoździami.

    Zapewniem Cie, ze nie trzeba.

    > A po co napierać na duży, śliczny, kolorowy wyświetlacz, a potem oklejać
    > go obleśną folią?

    Z powyzszego zdania wnioskuje, ze nigdy nie widziales folii, o ktorej
    wczesniej wspomnialem.

  • 14. Data: 2012-02-13 13:15:23
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-13 14:03, to pisze:
    > begin atm

    > Żeby pojawiły się rysy które przeszkadzają w użytkowaniu to chyba trzeba
    > nosić ten telefon w kieszeni razem z gwoździami.

    nie trzeba (mowa o rysach na ekranie (nawet ze szkla gorillaglass).
    Na obudowie nie przeszkadzaja tak jak na ekranie.

    > A po co napierać na duży, śliczny, kolorowy wyświetlacz, a potem oklejać
    > go obleśną folią?

    jak dasz porzadna folie (jeszcze z ded. wycieciami dla danego telefonu)
    to nawet bedzie Ci ciezko rozpoznac, czy jest zalozona czy nie.
    A folia zawsze jednak ochroni ekran i w niczym nie przeszkadza (katy
    widzenia, kolory, czulosc na dotyk).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 15. Data: 2012-02-13 13:23:23
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Mumin nabazgrał(a):

    > Czy jest sens naklejać folię ochronną na smartfona z dotykowym ekranem?

    Jest

    > Chodzi mi o to czy taka folia nie osłabia reakcji ekranu na dotyk?

    Nie o ile nie jest to folia spożywcza z biedronki :)

  • 16. Data: 2012-02-13 13:29:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-02-2012 14:07, atm pisze:
    > Zapewniem Cie, ze nie trzeba.

    No patrz. Nie mam folii, nie noszę telefonu z kluczami i nie mam
    widocznych rys na ekranie. A co z obudową? Przecież szkoda by było
    zniszczyć obudowę - zawijamy, oklejamy?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 17. Data: 2012-02-13 13:30:20
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-13 14:29, DoQ wrote:

    > No patrz. Nie mam folii, nie noszę telefonu z kluczami i nie mam
    > widocznych rys na ekranie. A co z obudową? Przecież szkoda by było
    > zniszczyć obudowę - zawijamy, oklejamy?

    Nie, obudowe zostawiamy w domu w oryginalnym pudelku.

  • 18. Data: 2012-02-13 13:35:13
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-02-13, o godz. 14:07:21
    atm <...@h...pl> napisał(a):

    > Z powyzszego zdania wnioskuje, ze nigdy nie widziales folii, o ktorej
    > wczesniej wspomnialem.

    Moje doswiadczenie z ekranami dotykowymi zaczely sie gdzies w okolicach
    Palm III. I wtedy forlia mia sens. Ostatnie urzadzenie na jakim mialem
    do czynienia z fotlia to Acer n310. Telefon - po rezygnacji w wiekszosci
    z rysikow - juz chyba zaden nie mial folii bo palec nie jest tak twardy
    jak rysik. Wroc - HTC Touch Pro mial rysik ale folii juz nie. Przy
    obecnych ekranach nie udalo mi sie porysowac zadnego telefonu tak by
    przeszkadzalo to w korzystaniu. Szybciej zmieniaem telefon. Mam przed
    soba Google G2 (~2-letnie) i iPhone4 (~roczny) i przy noszeniu bez
    zadnej folii w kieszeni nie ma problemu - sa jakies mikrorysy ale w
    korzystaniu nie przeszkadzaja.

    Zdrowko

  • 19. Data: 2012-02-13 13:36:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-02-2012 14:30, atm pisze:
    > Nie, obudowe zostawiamy w domu w oryginalnym pudelku.

    To może telefon zostawić w pudełku, żeby można było odsprzedać po dwóch
    latach 100PLN drożej niż cena rynkowa?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 20. Data: 2012-02-13 13:37:12
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-13 14:36, DoQ wrote:

    > To może telefon zostawić w pudełku, żeby można było odsprzedać po dwóch
    > latach 100PLN drożej niż cena rynkowa?

    Tak, masz racje.