  • 31. Data: 2010-03-06 00:25:59
    Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    kamil pisze:

    > W zasadzie nic dodac, nic ujac. A potem pytania "jak w moim 3.5 litrowym
    > pelnoletnim BMW pospawac wydech?", bo na fure bylo, ale na mechanika nie
    > starczy..

    Hmmm...
    Ale co się uparłeś na ten wydech? :)

    Przecież to jest akurat zupełnie normalna sprawa że wydech w końcu
    przerdzewieje i się go wtedy spawa - wymieniając rurę wydechową czy co
    to się rozleciało na nowe.

    Bo jeżeli nie pospawać, to co?
    Kupić wszystko nowe od końcówki, przez katalizator po kolektor? Jak
    mechanik będzie miał gest, to może jeszcze głowice, bo "panie w 4-ro
    letnim aucie to wszystko tak zapieczone że to się nie odkręci"? ;)

    Bo kupisz nawet nowy tłumik, a i tak bez spawania nie zamontujesz tego,
    bo często te skręcane złącza akurat są nie do ruszenia, zresztą one
    lubią korodować jako pierwsze i w sumie pozbycie się ich to nie jest
    taki zły pomysł.

  • 32. Data: 2010-03-06 01:14:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Pyra wrote:

> [...]
    > bo często te skręcane złącza akurat są nie do ruszenia, zresztą one
    > lubią korodować jako pierwsze i w sumie pozbycie się ich to nie jest

    Kamilowi chodziło chyba o zaspawywanie rdzawych dziur.

    --
    cokolwiek

  • 33. Data: 2010-03-06 01:41:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    to pisze:

    > Kamilowi chodziło chyba o zaspawywanie rdzawych dziur.

    A to nie będzie więcej roboty niż wymiana kawałka?

  • 34. Data: 2010-03-06 13:00:06
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-03-05 00:39, Paweł pisze:

    [cut]

    Srodek to ma chyba z 750kkm tak jest zniszczony. A z tym do setki to tak
    sie nie podniecaj, bo zrobi Cie obojetnie jakie 1.9TDI po programie ;]
    wstyd, taka super fałszóstke zrobi traktor!

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 35. Data: 2010-03-06 17:35:00
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    amos pisze:

    > Dobre. Po 160kkm dziury w skórzanym poszyciu kierownicy.
    >
    > W wypucowanym lakierze odbija się dwóch łysych. Pewnie tylko do
    > kościoła na rekolekcje jeździli, stąd taki mały przebieg...

    Chyba Cię to nie dziwi? Przecież Probe, to taka Calibra by Ford. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 36. Data: 2010-03-06 19:21:21
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Paweł wrote:

    > NOWE auto, bo 96 więc nie całe 14 lat,

    dobre!

    moon

  • 37. Data: 2010-03-08 00:28:09
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    Some day 2010-03-05 00:39, some human being called *Paweł* claimed...

    > /cut/
    >
    > Dalej idziemy może włoskie... Alfa GTV. Widziałem jedną za 8k - kiepska była - i
    > do tego 1.8 - do paki 9,2 - za dużo.
    > Taka alfa musi mieć 2.0 Turbo żeby jechać - wtedy lepiej idzie jak Probe ale ile
    > zabawy z turbiną - po co mi to?
    > A zwykłe tanie alfy to najwyżej 2.0 zwykłe: 8,4 do paki.
    >
    > No więc nie ma lepszej furki niż Probe. Wg różnych źródeł albo 8 sek albo 7,5
    > sek do 100 km/h w tych pieniądzach i otwierane światła ma i komfort chyba też...
    > mam rację?

    Hmmm.. a to całe "probe" to widziało kiedykolwiek zakręty?
    Druga sprawa: piszesz o Alfie Romeo GTV, a słyszałeś kiedyś o silnikach V6
    od Giuseppe Busso? Jeśli nie, to masz okazję zgłębić swoją wiedzę..

    ps. możesz zacząć od tego: http://fierglu.blog.interia.pl/?id=1633949

    Pozdro,
    --
    |____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl