  • 1. Data: 2010-03-05 07:16:35
    Temat: Jaki samoichód dla osoby otyłej?
    Od: "Sofija" <a...@x...pl>

    Witam!

    Proszę o radę jaki samochód wybrać dla osoby otyłej.
    Jest to osoba prowadząca od lat i ogólnie nie mająca
    problemów z kierowaniem samochodu.
    Problemem jest wsiadanie i wysiadanie z uwagi na
    otyłość i związaną z tym ograniczoną ruchliwość.
    Średni wzrost nie pozwala na odsunięcie fotela zbyt
    daleko na stałe, a ciągłe jego przesuwanie przy wsiadaniu
    i wysiadaniu nie rozwiązuje sprawy. Odstająca kierownica
    utrudnia wsiadanie i wysiadanie.
    Z pewnością utrudnieniem są także welurowe siedzenia,
    które dodatkowo hamują przesuwanie się po powierzchni
    siedzenia, szczególnie przy wsiadaniu.

    Zatem proszę o radę jaki samochód (marka/model) byłby
    pod tym względem najwygodniejszy. Chodzi o samochód
    nieduży, około 1300 cm3. W grę wchodzą samochody
    nowe lub używane, paroletnie.

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 2. Data: 2010-03-05 08:12:51
    Temat: Re: Jaki samoichód dla osoby otyłej?
    Od: kan <k...@o...pl>

    On 2010-03-05 07:16, Sofija wrote:
    > Zatem proszę o radę jaki samochód (marka/model) byłby
    > pod tym względem najwygodniejszy. Chodzi o samochód
    > nieduży, około 1300 cm3. W grę wchodzą samochody
    > nowe lub używane, paroletnie.

    Ja bym zdecydowanie polecił rower.

    --
    Pozdrawiam,
    kan

  • 3. Data: 2010-03-05 08:18:37
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Sofija napisał:
> [...]
    > pod tym względem najwygodniejszy. Chodzi o samochód
    > nieduży, około 1300 cm3. W grę wchodzą samochody
    Moze i bede stronniczy ale z uwagi na duze drzwi i stosunkowo szeroki
    nadwozie co powoduje, iz w aucie jest sporo miejsca polecilbym Twingo.
    Mam znajomego co ma okolo 190/200 cm wzrostu i wage grubo ponad 100kg i
    przez prawie 2 lata jedzil poprzednia wersja zaby i nigdy nie narzekal
    na problem ze wsiadanie/wysiadaniem oraz na brak miejsca na szerokosc.
    Tearaz ma nowego Focusa i mowi ze wsiada sie gorzej :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-03-05 08:46:55
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-03-05 07:16:35 niejaki Sofija napisał:
    > Zatem proszę o radę jaki samochód (marka/model) byłby
    > pod tym względem najwygodniejszy. Chodzi o samochód
    > nieduży, około 1300 cm3. W grę wchodzą samochody
    > nowe lub używane, paroletnie.

    polecam puga 1007

    -nie walczy z drzwiami na parkingach z miejscami sibe-by-side
    -auto jest wyższe wiec i pozycja jest bardziej wyprostowana ergo - mniej
    problemów z in/out
    -wyższa pozycja za kierownicą ułatwia też prowadzenie
    -zewnętrzne wymiary bardzo ułatwiają parkowanie/jazdę w mieście
    -można kupić z różnymi silnikami - i 1,1 i 1,6 a także diesle

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2010-03-05 09:03:31
    Od: "Marcus Wright" <x...@c...pl>

    > Zatem proszę o radę jaki samochód (marka/model) byłby
    > pod tym względem najwygodniejszy. Chodzi o samochód
    > nieduży, około 1300 cm3. W grę wchodzą samochody
    > nowe lub używane, paroletnie.

    Mitsubishi Colt CJ0 (rok produkcji 1996-2003)
    Ten samochodzik MA OGROMNE DRZWI I ZERO problemów z wsiadaniem i
    wysiadaniem.

    Alternatywa: HONDA CIVIC GEN V i VI.

  • 6. Data: 2010-03-05 09:23:29
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-03-05 07:16, *Sofija* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Agila I

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 7. Data: 2010-03-05 09:45:11
    Od: "mcgregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcus Wright" <x...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Mitsubishi Colt CJ0 (rok produkcji 1996-2003)
    > Ten samochodzik MA OGROMNE DRZWI I ZERO problemów z wsiadaniem i
    > wysiadaniem.
    >
    > Alternatywa: HONDA CIVIC GEN V i VI.
    Z tą alternatywą nie bradzo się zgodzę. Civic może ma duże drzwi, ale siedzi
    sie nisko i problem z wsiadaniem dla takiej osoby może być z tym związany.

  • 8. Data: 2010-03-05 09:46:18
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Marcus Wright" <x...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Mitsubishi Colt CJ0 (rok produkcji 1996-2003)
    > Ten samochodzik MA OGROMNE DRZWI I ZERO problemów z wsiadaniem i
    > wysiadaniem.

    Potwierdzam. Podobnie lancery - ten współczesny i starsze również.

    --
    Yogi(n)

  • 9. Data: 2010-03-05 09:56:38
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Sofija" <a...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pod tym względem najwygodniejszy. Chodzi o samochód
    > nieduży, około 1300 cm3. W grę wchodzą samochody

    Mam pracownika z waga 180 kg i jezdzi Fiatem Doblo on i samochd radza sobie
    calkiem dobrze :)

    --
    Picasso

  • 10. Data: 2010-03-05 09:58:20
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Agila I

    o tym samym pomyślałem, wsiada się jak do vana, fotele są "krzesełkowate",
    bardzo przyjemne auto (do miasta czy na krótsze trasy) wbrew pozorom, poza
    tym po złożeniu oparcia fotela tylnego i wyjęciu "półeczki" tylnej ma się
    wrażenie że wejdzie tam europaleta ;-)
    brat