  • 1. Data: 2009-04-05 09:58:34
    Temat: Formularz kontaktowy bez kombinowania
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    Muszę zrobić na stronie typowy formularz kontaktowy:
    - kilka pól (głównie tekstowe, jedno większe, jedna lista rozwijana);
    - wymagane wypełnienie części z nich;
    - na końcu checkbox, którego zaznaczenie jest wymagane do wysłania
    formularza;
    - zawartość wysyłana na maila w jakiejś przystępnej formie (żeby dało się to
    przeczytać - każde pole w oddzielnej linijce);
    - brak konieczności posiadania skonfigurowanego programu pocztowego.

    Próbowałem zrobić to samemu, ale poległem. Kombinowałem tez z generatorami,
    ale ich możliwości są ograniczone (znalazłem dwa: jeden nie umożliwia
    wysłania formularze, drugi w ogóle nie umożliwia jego zapisania).

    Polecicie jakieś proste rozwiązanie? Może jakiś skuteczny generator? Albo
    strona umożliwiająca założenie takiej usługi za darmo?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-04-06 07:40:51
    Temat: Re: Formularz kontaktowy bez kombinowania
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 05-04-2009 o 11:58:34 Wooyek epf.pl> <"<wooyek"> napisał(a):

> [...]
    > przeczytać - każde pole w oddzielnej linijce);
    > - brak konieczności posiadania skonfigurowanego programu pocztowego.

    if ($_POST['pole_wymagane'] && $_POST['checkbox'] && $_POST['cos_tam_innego']) {
    mail('e...@e...com', 'formuarz', print_r($_POST, true));
    }

    P.S, uwazaj na spam!

    --
    Maciej Łebkowski

  • 3. Data: 2009-04-07 23:12:22
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Wooyek <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:

    > Polecicie jakieś proste rozwiązanie? Może jakiś skuteczny generator? Albo
    > strona umożliwiająca założenie takiej usługi za darmo?

    :)

    Ale to nie zadziała dla użytkowników webmaila itd. BTW czy istnieje jakieś
    rozwiązanie implementujące mailto: (po prostu link), które by działało dla
    webmaili - tzn. ja sobie to wyobrażam tak, że mamy odnośnik (przykładowo)
    webmailto:k...@k...net, zapytanie zostaje wysłane do centralnego
    serwera, centralny serwer rozstrzyga (np. identyfikując rodzaj serwisu o ile go
    zna z rekordami MX) i działa w ten sposób, że po kliknięciu albo się otworzy
    webmail, albo normalny klient?

    A tak czy inaczej - formularz przetwarzany po stronie serwera, jeżeli nie wiesz
    jak to kogoś zatrudnij kto wie.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 4. Data: 2009-04-08 06:53:06
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 08-04-2009 o 01:12:22 Konrad Kosmowski <k...@k...net> napisał(a):

> [...]
    > zna z rekordami MX) i działa w ten sposób, że po kliknięciu albo się otworzy

    Tenże serwis nie wie, z jakiego konta korzysta user (zna tylko adres docelowy).
    Wiec odpada.

    --
    Maciej Łebkowski