  • 1. Data: 2010-02-13 09:55:59
    Temat: Fotograficzny szczyt bezczelnosci
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Znacie wyższy szczyt bezczelności? Osoba, która nie zapłaciła
    wynagrodzenia mnie i kilkunastu innym osobom za pół roku szkoleń z
    dziedziny fotografii (także związanych z tym zagadnień prawa) wysyła mi
    maila zachęcającego do nabycia materiałów szkoleniowych na temat ochrony
    finansów i praw fotografa.

    Nie wiem, czy śmiać się, czy płakać...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2010-02-13 10:03:18
    Temat: Re: Fotograficzny szczyt bezczelnosci
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > dziedziny fotografii (także związanych z tym zagadnień prawa) wysyła mi
    > maila zachęcającego do nabycia materiałów szkoleniowych na temat ochrony

    A wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych?
    Jeśli nie, to już wiesz jak odzyskać pieniądze....

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2010-02-13 10:04:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Yogi(n) pisze:
    > A wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach
    > marketingowych? Jeśli nie, to już wiesz jak odzyskać pieniądze....

    Odzyskać ''stamtąd'' pieniądze jest równie łatwo jak złoto z Atlantydy...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zarabiam jedyne/

  • 4. Data: 2010-02-13 10:24:38
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > dziedziny fotografii (także związanych z tym zagadnień prawa) wysyła mi
    > maila zachęcającego do nabycia materiałów szkoleniowych na temat ochrony

    zgłoscić na policje czy gdzie tam się to składa. Podejrzewam,
    że to niemała firma, zrobić im wizytówke w sieci. Wykup domene
    i postaw im strone, że nie płacą swoich zobowiązań. Ku przestrodze.
    Cokolwiek z tym zrób.

    Roger

  • 5. Data: 2010-02-13 10:47:07
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Znacie wyższy szczyt bezczelności? Osoba, która nie zapłaciła ....
    > Nie wiem, czy śmiać się, czy płakać...

    > --
    > pozdrawia Adam

    Zdarza się wszędzie na całym świecie od wieków.
    Mogłeś nie świadczyć usług na kredyt i już problemu by nie było.

  • 6. Data: 2010-02-13 10:49:10
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 13 Feb 2010 11:04:50 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Odzyskać ''stamtąd'' pieniądze jest równie łatwo jak złoto z Atlantydy...

    Ale to już zmartwienie komornika... niech za nimi gania...

    BTW: zaliczki jakieś brałeś?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 7. Data: 2010-02-13 10:49:10
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Cokolwiek z tym zrób.

    Kup od nich coś materialnego (co można sprzedać) z odroczoną płatnością. ;)

    --
    Lol

  • 8. Data: 2010-02-13 10:50:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Henry(k) pisze:
    > BTW: zaliczki jakieś brałeś?

    Za ów okres - nic.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /wow! dj'e będą miksować nie tylko hity, ale również evergreen'y!
    [pis.oryg.]/

  • 9. Data: 2010-02-13 10:51:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:
> [...]
    > że to niemała firma, zrobić im wizytówke w sieci. Wykup domene
    > i postaw im strone, że nie płacą swoich zobowiązań. Ku przestrodze.

    Już się robi od pół roku... i nic.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /duszno mi, codziennie głupota mnie zabija, wszędzie jej pełno, ratunku!/

  • 10. Data: 2010-02-13 11:06:50
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > dziedziny fotografii (także związanych z tym zagadnień prawa) wysyła mi
    > maila zachęcającego do nabycia materiałów szkoleniowych na temat ochrony

    W XVIII wieku w Anglii za długi odpowiednio udokumentowane szło się do
    więzienia. Nie było zmiłuj.
    W "Weselu" Wyspiańskiego jest fajna scena, jak Żyd na weselu idzie do
    Księdza i mówi mu, że nie odda mu pożyczonych pieniędzy, dopóki Żydowi
    pieniędzy nie odda Wójt.
    Co zrobił Ksiądz? Ano, wypalił do Wójta tekst "Płać dług!" z akcentem na
    płać, dług i własną złość, wynikającą uświadomienia sobie faktu, że Wójt
    może go pośrednio oskubać!
    Pytanie, czy Żyd musiał pożyczać pieniądze od Księdza?
    Pewnie nie, ale pożyczył i dzięki temu albo ściągnął pieniądze, albo
    wyszedł na zero.
    Lubię czytać Singera, nie pisze o biznesie wprost, ale z kontekstu
    można wyczytać, że sprawa ściągalności zapłaty jest kluczowa, jeśli tego
    nie potrafisz, to nie bierz się za biznes, bo on ci nie dla ciebie.
    Po miesiącu należało przerwać szkolenia i czekać na zapłatę za odbyty
    miesiąc.