  • 11. Data: 2013-01-08 10:37:52
    Temat: Re: Fotoszop za darmo. Legalnie.
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-08 10:11, Janko Muzykant pisze:

    > Skąd nagle Nikon? Narzekałeś w kontekście Adobe Photoshop CS2 :)
    Jak już, to narzekałem na nasze realia, a ten uśmieszek to tylko
    świadectwo twojego kretynizmu.

    *Zdania zaczynające się od ''w tym kraju to nawet...'' zaczynają u
    mnie wywoływać odruch wymiotny i zespół stereotypów co do wypowiadającego.*
    Nikon i inne stereotypy, były odpowiedzią na twój komentarz.
    Mam również wypracowane zdanie o tobie, sam na nie ciężko zapracowałeś.
    Na nic twoje piękne obrazki.

  • 12. Data: 2013-01-08 11:05:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-08 10:37, Dawid pisze:
> [...]
    > Nikon i inne stereotypy, były odpowiedzią na twój komentarz.
    > Mam również wypracowane zdanie o tobie, sam na nie ciężko zapracowałeś.

    Ale wiesz, że mam to w dupie? :)

    --
    pozdrawia Adam
    /Odkąd wiem, że mogę, nie muszę. Odwrotnie też działa, ale jest mniej

  • 13. Data: 2013-01-08 15:31:16
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > To odpowiedz Jasiu, dlaczego za odrą na obiektywy Nikona i aparaciki dają 2 lata
    gwarancji, a u nas 1 rok?

    Z pewnością właśnie dlatego, że tam strona adobe wstałaby, licencja byłaby darmowa,
    to oczywiste.

    Jakbym tak zapytał np. dlaczego w Amsterdamie wynajem średniego mieszkania,
    standardowej jakości, blisko centrum kosztuje 7tys. (euro! miesięcznie!)?
    Byłby to oczywiście jasny dowód na to, że u nas jest źle, bo straszna bida, a ich -
    stać.
    A jakby kosztowało 70 euro? To byłby wtedy dowód na to, że u nas źle, bo nas łupią.
    Nie kijem, to pałką.

    Tzw. detektor bullszitu.

  • 14. Data: 2013-01-08 16:02:50
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    > Jakbym tak zapytał np. dlaczego w Amsterdamie wynajem średniego mieszkania,
    > standardowej jakości, blisko centrum kosztuje 7tys. (euro! miesięcznie!)?

    Bo u nas nie ma tak dużych miast?
    Bo nikt nie przyjeżdża do nas zainteresowany mieszkaniem w Warszawie?
    Bo za mało zarabiamy?
    Itd. do wyboru.
    W Dubaju są jeszcze droższe mieszkania i co z tego?
    Ile Holender kupi paliwa za wypłatę, a ile Polak?
    Ostatnio porównywano cenę zjazdu kilometrem nartostrady, Polska- 70zł,
    Włochy- 30zł.
    Dlaczego ludzie masowo uciekają z Polski?

  • 15. Data: 2013-01-08 16:05:37
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 8, 2013 9:31:16 AM UTC-5, Jakub Witkowski wrote:

> [...]
    stać.

    > A jakby kosztowało 70 euro? To byłby wtedy dowód na to, że u nas źle, bo nas łupią.

    Lepiej zapytac o to:
    http://moto.gadu-gadu.pl/5699238628927855102/ceny-pa
    liw--placimy-za-rope-najwiecej-w-europie

    Slon

  • 16. Data: 2013-01-08 16:09:33
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    > A jakby kosztowało 70 euro? To byłby wtedy dowód na to, że u nas źle, bo
    > nas łupią.
    > Nie kijem, to pałką.

    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/wielka-ucieczka-z-p
    olski-60-000-modych-polakow-ucieko-od-tuska_281902.h
    tml

    To jest dowód, i z roku na rok niby jest lepiej.

  • 17. Data: 2013-01-08 16:32:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-08 16:09, Dawid pisze:
    > http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/wielka-ucieczka-z-p
    olski-60-000-modych-polakow-ucieko-od-tuska_281902.h
    tml
    > To jest dowód, i z roku na rok niby jest lepiej.

    Mała darmowa porada: nie przyznajemy się publicznie do czytania se. Z
    wielu powodów nie warto.

    --
    pozdrawia Adam
    /ach, jakie ładne chmurki, kiedyś będę jedną z nich.../

  • 18. Data: 2013-01-08 16:41:41
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-08 16:32, Janko Muzykant pisze:
    olski-60-000-modych-polakow-ucieko-od-tuska_281902.h
    tml

    > Mała darmowa porada: nie przyznajemy się publicznie do czytania se. Z
    > wielu powodów nie warto.

    http://www.wprost.pl/ar/337774/Polska-pustoszeje-Pol
    acy-uciekaja-przed-bieda/
    http://www.sfora.pl/Polacy-znow-uciekaja-za-granice-
    Nowa-fala-emigracji-a46424
    Czego jeszcze nie czytasz poradniku?
    Mało, to poszukaj sobie sam.

  • 19. Data: 2013-01-08 16:50:38
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-08 16:02, Dawid pisze:

    > Ile Holender kupi paliwa za wypłatę, a ile Polak?

    A! zapomniałem dopisać: a jeśli nawet tu i tam przypadkiem coś kosztuje tyle samo, to
    jakiś Kapitan Obvoius dowali z trzeciej, że pensje nie te.

  • 20. Data: 2013-01-08 16:52:58
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 8, 2013 10:32:33 AM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    olski-60-000-modych-polakow-ucieko-od-tuska_281902.h
    tml

    > Mała darmowa porada: nie przyznajemy się publicznie do czytania se. Z
    >
    > wielu powodów nie warto.

    Jasiu namawiaj do wiekszego skurwienia narodu.
    Janki muzykanty to maja pomysly.
    Nie warto ani czytac, ani przyjmowac do wiadomosci,
    tego co jest nie po mysli jankow muzykantow.

    Slon