  • 1. Data: 2015-10-14 18:25:00
    Temat: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    Za telepolis:

    Oferta #Freemium to co miesiąc bezpłatne 300 MB, 30 minut i 30 SMS-ów do
    wszystkich sieci - bez opłat i umowy, z możliwością dokupienia pakietów.

    Po wyczerpaniu darmowego pakietu #Freemium klienci mogą płacić za usługi
    zgodnie z cennikiem lub wykupić dodatkowe pakiety (np. nielimitowane
    połączenia do sieci komórkowych i stacjonarnych za 19 zł czy 10 GB
    transferu za 25 zł).

    Pakiet #Freemium jest całkowicie bezpłatny, ważny przez 30 dni i co 30
    dni automatycznie sam się odnawia. Oferta obowiązuje od 15 października.

    Dostępne pakiety dodatkowe (jednorazowe):
    30 minut do wszystkich - 3 zł,
    60 minut do wszystkich - 5 zł,
    100 minut do wszystkich - 8 zł,
    nielimitowane połączenia do wszystkich - 19 zł,
    200 SMS-ów do wszystkich - 3 zł,
    nielimitowane SMS-y do wszystkich - 9 zł,
    300 MB - 4 zł,
    500 MB - 5 zł,
    1 GB - 8 zł,
    3 GB - 15 zł,
    10 GB - 25 zł.

    Startery z aktywną taryfą #Freemium kosztować będą 5 zł (ważność
    startera to 12 miesięcy). Co 6 miesiący sieć wymaga wysłania SMS-a
    potwierdzającego dalsze korzystanie z oferty.

    źródło:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/freemium-w-virgin
    -mobile,2,3,34586.html

  • 2. Data: 2015-10-15 02:18:18
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "klaus" mvlvkl$thd$...@n...supermedia.pl

    > Oferta #Freemium to co miesiąc bezpłatne 300 MB, 30 minut i 30 SMS-ów do wszystkich
    sieci - bez opłat i umowy, z możliwością
    > dokupienia pakietów.

    Dla każdego z Virgin Mobile? Gdzie ja tyle będę gadał?!
    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-10-15 02:43:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mvmrce$i9d$...@n...news.atman.pl

    > "klaus" mvlvkl$thd$...@n...supermedia.pl

    wszystkich sieci - bez opłat i umowy, z możliwością

    > Dla każdego z Virgin Mobile? Gdzie ja tyle będę gadał?!

    2012 nie łapie się -- trzeba zrezygnować z 2012.

    Chyba wkrótce aktywuję numer w Play -- aby przenieść
    go do Virgin Mobile. ;) I wrzucę do go tabletu.

    Zostaną mi jeszcze 3 startery w Play.
    [trzeba dokupić nowy tablet z dualSIM]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-10-15 09:03:01
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-10-14 o 18:25, klaus pisze:
> [...]
    > startera to 12 miesięcy). Co 6 miesiący sieć wymaga wysłania SMS-a
    > potwierdzającego dalsze korzystanie z oferty.

    Oferta wydaje się być absolutnym hitem, zwłaszcza dla posiadaczy
    telefonów z dualsim. Pytanie tylko czy nie ma jakichś ukrytych haków?

  • 5. Data: 2015-10-15 09:50:09
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-15 o 09:03, Trybun pisze:

    > Oferta wydaje się być absolutnym hitem, zwłaszcza dla posiadaczy
    > telefonów z dualsim. Pytanie tylko czy nie ma jakichś ukrytych haków?

    Będziesz dostawał spam reklamowy, pytanie tylko ile.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2015-10-15 09:59:08
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-10-15 o 09:50, Chris pisze:

    > Będziesz dostawał spam reklamowy, pytanie tylko ile.

    Czyli niech sobie to wsadzą... Ale czy to pewne? W necie nie widzę
    żadnej oficjalnej wzmianki na ten temat, tylko spekulacje potencjalnych
    użytkowników..

  • 7. Data: 2015-10-15 10:05:56
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    Jest już oficjalnie na stronie operatora:
    https://virginmobile.pl/oferta/freemium

  • 8. Data: 2015-10-15 11:42:36
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-15 o 09:59, Trybun pisze:

    > Czyli niech sobie to wsadzą... Ale czy to pewne?

    A co ci przeszkadza kilka SMS-ów w miesiącu z ofertą marketingową?

    > W necie nie widzę żadnej oficjalnej wzmianki na ten temat, tylko spekulacje
    potencjalnych
    > użytkowników..

    https://virginmobile.pl/uploads/public/7a6852704174b
    dc0ce421047b5c90ceb3ec38745/regulamin-oferty-promocy
    jnej-pakiet-freemium-wazny-od-2015-10-15.pdf

    punkt 13 B

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2015-10-15 11:47:32
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-15 o 10:05, klaus pisze:
    > Jest już oficjalnie na stronie operatora:
    > https://virginmobile.pl/oferta/freemium

    Ja nawet już sobie aktywowałem na tablecie :) do poczty, wiadomości
    starczy a jak nie to można dokupić pakiet danych za 5-10zł

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2015-10-15 12:08:23
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-10-15 o 11:42, Chris pisze:

    > A co ci przeszkadza kilka SMS-ów w miesiącu z ofertą marketingową?

    Mi osobiście taki spam nie przeszkadza w jakiś znaczący sposób, ale
    obawiam się że ofiarami mogą się stać także moi znajomi z którymi jestem
    w kontakcie telefonicznym poprzez tą usługę.

    > https://virginmobile.pl/uploads/public/7a6852704174b
    dc0ce421047b5c90ceb3ec38745/regulamin-oferty-promocy
    jnej-pakiet-freemium-wazny-od-2015-10-15.pdf

    > punkt 13 B

    Dzięki. Faktycznie nie wygląda aby to miał być jakiś zalew spamem..