eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleGTR 1400 - pytanie › Re: GTR 1400 - pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-medi
    a.com!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    From: doktorski <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: GTR 1400 - pytanie
    Date: Fri, 25 May 2012 01:35:03 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 32
    Message-ID: <c...@g...com>
    References: <b...@d...googlegroups.com>
    <3...@g...com>
    <8...@d...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 80.48.182.250
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1337934993 17513 127.0.0.1 (25 May 2012 08:36:33 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 May 2012 08:36:33 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <8...@d...googlegroups.com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=80.48.182.250;
    posting-account=mloetgoAAAAqoGU3kZxuHh3uwBXuDgD9
    User-Agent: G2/1.0
    X-Received-Bytes: 2735
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:654250
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 24 maja 2012 10:34:37 UTC+2 użytkownik maciek&amp;dorotka napisał:
    > No nie, ale nie widzę alternatywy. Na bmkę mnie nie stać, a FJR (z
    > całym szacunkiem) jest mocno z tyłu jeśli chodzi o wyposażenie,
    > silnik, zawieszenie i hamulce. Hądy nie rozpatruję bo mi się nie
    > podoba strasznie.
    Pytanie czego szukasz... Jesli tramwaja to bierz smialo i odkladaj kase na wymiany w
    tylnym zawieszeniu - jest przekombinowane prawie tak samo jak srerelever w bakelicie.
    Jesli jednak czasami planujesz polatac w korkach to zapominj o GTR - ma lusterka
    idealnie na wysokosci lusterek w puszkach. Czyli stoisz jak puszka.
    Zgadzam sie z Qlfonemm, ze FJR to (mimo wieku) lepszy wybor. Do bakelitu jestem
    zrazony wiec nie polecam co nie oznacza, ze te gowniane motocykle nie nadaja sie do
    niczego poza spaleniem.

    > moto ma fabryczny zestaw kufrów. Podejrzewam, że płyta Givi nie będzie
    > kompatybilna.
    To moze po prostu to sprawdz.

    > pls, napisz coś więcej. Wg. szybkiego rozeznania tarcze lucasa to
    > wydatek ok. 1800pln.
    Chinszczyzna z owiewki24 daje rade. Przezyly Brno na moim ZX14 i troche innego
    palowania u kolegow. Anie sie nie pogiely ani nie stwierdzilem fadingu. Byl problem
    gdy bylo nowe - zly ksztalt otworow wentylacyjnych powodowal wibracje, ktora ustapila
    po okolo 2000km. Pasuja nawet do wersji z ABS tylko trzeba o 2mm odsunac czujnik przy
    przednim kole - inaczej zahacza o tarczke sygnalowa.

    pzdr, dr
    14/525/400

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: