  • 1. Data: 2009-02-06 09:00:37
    Temat: Gaznik w Honda CRF 450
    Od: "rychoo" <r...@g...pl>

    witam

    czy moze mi ktos powiedziec jaki gaznik ma CRF 450 ? 39 czy 41 mm , bo wedlug
    manuala jest ze 40 ( wiadomo tyle ze to Keihin FCR) ,a takiego nie ma. I
    jeszcze jedno , czy plytka przepustnicy Keihin FCR 39 , jest taka sama w FCR
    41 ?

  • 2. Data: 2009-02-06 13:15:07
    Temat: Re: Gaznik w Honda CRF 450
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

> [...]
    > manuala jest ze 40 ( wiadomo tyle ze to Keihin FCR) ,a takiego nie ma. I
    > jeszcze jedno , czy plytka przepustnicy Keihin FCR 39 , jest taka sama w

    który rok Hondy? Przerabialem kiedys temat plytki tylko ze w KTM. U siebie
    mialem FCR 39 i kupilem z jamachy FCR-MX 39 (nowszy typ), płytka była
    trzoszke inna ale plinik w ręke i bylo ok.
    W CRF jest FCR czy FCR-MX?

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross

  • 3. Data: 2009-02-06 15:09:00
    Temat: Re: Gaznik w Honda CRF 450 - plytka przepustnicy
    Od: "rychoo" <r...@g...pl>

    cholera nie wiem , gaznik kupilem z uszkodzona plytka , nie wiem z jakiego
    modelu pochodzi , wiem tyle ze crf ma keihina fcr nie wiem czy z MX , jak
    poznac czy to MX czy nie ? Montuje go do XR 600 , gdzie dostac owa plytke za
    rozsadna kase ? do CRF mam za 620 zl ale tu jest raczej 41 mm gaznik, do WR i
    DRZ juz za 800 a nawet 1100 zl od innego dostawcy , a to sa gazniki 39 mm.

  • 4. Data: 2009-02-06 15:24:10
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-06 16:09:00 +0100, "rychoo" <r...@g...pl> said:

    > cholera nie wiem , gaznik kupilem z uszkodzona plytka , nie wiem z jakiego
    > modelu pochodzi , wiem tyle ze crf ma keihina fcr nie wiem czy z MX , jak
    > poznac czy to MX czy nie ?

    Poszukaj serwisówki: LC4-Motor-1998_2003.pdf (do wygóglania) - są tam
    schematy i opisana obsługa FCR 41 i MX 41. Możesz też zerknąć na
    http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts.asp i poszukać modeli z tymi
    dwoma gaźnikami, a wtedy porównać nry części.

    > Montuje go do XR 600 , gdzie dostac owa plytke za rozsadna kase ?

    AFAIK ta płytka jest słabym ogniwem tego gaźnika i lubi se odpaść

    > do CRF mam za 620 zl ale tu jest raczej 41 mm gaznik, do WR i
    > DRZ juz za 800 a nawet 1100 zl od innego dostawcy , a to sa gazniki 39 mm.

    Fak, 1100 zł kosztuje nowe Dell'Orto PHM 40 (ta, wiem że to nie to
    samo, co FCR).

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 5. Data: 2009-02-06 15:34:20
    Od: "rychoo" <r...@g...pl>

    W enduro/cross montuje na 90% FCR MX , zwykle FCR do szosowych sprzetow ,
    wydaje sie ze poznac mozna po dekielku od przeputnicy , na MX poza FCR jest
    mniejszy napis FLAT , na zwyklym nie ma tego napisu . Na stronie keihina
    doszukalem sie schematu i numerow czesci do gaznika 39-41 mm i wychodzi ze
    blaszka jest ta sama w obydwu modelach.

  • 6. Data: 2009-02-09 07:43:29
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

> [...]
    > doszukalem sie schematu i numerow czesci do gaznika 39-41 mm i wychodzi ze
    wersja FCR-MX jest nowsza, górny dekielek przykręcany nad przepustnicą jest
    skierowany odwrotnie niż w wersji FCR, dzwigienka popychajaca pompke
    przysieszajacą jest na wierzchu w FCR, natomiast w FCR-MC jest ukryta w
    kadlubie gaznika. Na ebay mozna zalezc uzywane gazniki za 500-900zł, ja
    kupilem w Angli za 700zł, wyjałem plytke i reszte sprzedazlem w Polsce za
    400zł. W salonie KTM w warszawie za sama płytke chcieli 500zł.

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross

  • 7. Data: 2009-02-09 07:48:52