  • 11. Data: 2012-01-10 20:19:54
    Temat: Re: Gdize szukac projektanta stron WWW?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2012-01-10 18:56, Ryszard pisze:
    > To ja jestem zespol programistow i koordynator, potrzebuje grafika

    no, to tak trzeba było do razu.

    wpisz w google: grafik freelancer

    i tyle :)

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 12. Data: 2012-01-10 20:21:08
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2012-01-10 16:26, Ryszard pisze:
    > Czesc jest zrobiona, czesc mam pojecie co bedzie robic, a czesc jest w
    > czasie dyskusji. Ta zrobiona czesc ma dziala ale wyglada raczej nieciekawie.
    > Mam zrobionych kilka planow. Przez plan rozumiem strony o identycznym lub
    > podobnym wygladzie. Cos jak po ang layout(rozklad?). Jesli masz dobry termin
    > na okreskenie tagiego "template" to bede zobowiazany.

    layout się używa po polsku :)
    template to szablon

    Wojtek

  • 13. Data: 2012-01-10 20:59:01
    Od: MalyWesolyTroll <j...@s...pl>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 21:19:54 +0100, crazy bejbi napisał(a):

    > wpisz w google: grafik freelancer
    >
    > i tyle :)

    jak rozmawiam z ludźmi to mam wrażenie że wszyscy są grafikami,
    lepiej wybrać kogoś kto ma już coś wartościowego w portfolio, np:
    http://warstwy.com/2010/06/02/najlepsi-polscy-grafic
    y-webowi/

    --
    Mały troll

  • 14. Data: 2012-01-11 18:43:50
    Od: " " <c...@N...gazeta.pl>

    > lepiej wybrać kogoś kto ma już coś wartościowego w portfolio, np:
    > http://warstwy.com/2010/06/02/najlepsi-polscy-grafic
    y-webowi/

    to jest to! obje rady doskonale. Co prawda liczylem na zadna albo b lekka
    grafike, jedynie CSS, ale niektore layouty sa odjazdowe, musze to
    przetrawic.

    Swoja droga zauwazylem ze doskonala wiekszosc design teraz opira sie na
    stalej szerokosci portalu. Pamietam wiele lat temu byla taka tendencja,
    teraz zdaje sie ona wracac. Nie wiem czy ma to cos do czynienia z
    popularnoscia malych ekranow jak tablety czy telefony. Na wszeli wypadek
    prerobilem swoja aplikacje podobnie.

  • 15. Data: 2012-01-12 09:00:51
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2012-01-11 19:43, c...@N...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > teraz zdaje sie ona wracac. Nie wiem czy ma to cos do czynienia z
    > popularnoscia malych ekranow jak tablety czy telefony.

    Zeby serwis adaptowal sie do mozliwosci urzadzenia, potrzeba jednak
    troche elastycznosci lub kilku ustalonych rozmiarow.

    http://designmodo.com/responsive-design-examples/

    --
    NotBear

  • 16. Data: 2012-01-13 11:44:00
    Od: beherit / pn <b...@g...com>

    W dniu 2012-01-10 16:41, Ryszard pisze:

    > Dzieki, jest to opcja, wlasnie tam bylem. Dowiedzialem sie ze graficy
    > zajmuja sie layoutem, zatem szukam grafika ...

    > Pewnie na 100% niekoniecznie, ale chetnie sprawdzilem. Dziekuje za
    > podzielenie sie swoimi watpliwosciami rownierz.

    Ja miałem 100% niefart gdy szukałem tam podwykonawcy zleceń przy
    wyjątkowo dużym obłożeniu, skończyło się na ścisłej współpracy z drugą
    firmą, której na zlecenia.przez.net oczywiście nie ma.