  • 1. Data: 2012-01-08 20:09:58
    Temat: Gdzie można wypożyczyć crossa?
    Od: Ekim <e...@g...com>

    Jako że nieczęsto wypowiadam się na grupie to przede wszystkim: Witam.

    Sezon jak na razie zamknięty a moto szykuje się do rozpoczęcia
    kolejnego w częściach (czytaj: nie jestem "prawdziwym motocyklistą"
    gdyż zamykam i otwieram sezon).
    Ale do rzeczy. Jak na razie jestem wyłącznie szosowym ujeżdżaczem ale
    mam zakusy na troszkę więcej brudu. Nie na maksa, ale tak na próbę. No
    i w związku z tym poszukuję jakiegoś miejsca w Polsce, ewentualnie
    blisko, gdzie można się przejechać na 2-4 dni na miejscu wynająć
    jakiegoś crossa/enduro/nie wiem co i poszaleć trochę.
    Preferowany termin to długi majowy weekend. Załoga 2-3 osoby.
    Interesują mnie:
    - koszty jakich mogę się spodziewać
    - miejsca które polecajcie (z doświadczenia)
    - czy warto

    Nie mam ochoty kupować nic za 1-3 koła żeby popróbować na własnej
    skórze, bo nie wiem czy mi się spodoba. Dodatkowo planuję ten majowy
    weekend spędzić również we własnym siodle na dojazdówce na event.

    Ekim
    SV650S
    Marki

  • 2. Data: 2012-01-09 12:43:38
    Temat: Re: Gdzie można wypożyczyć crossa?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-01-08 21:09, Ekim pisze:

    > Interesują mnie:
    > - koszty jakich mogę się spodziewać

    Ok 150 zeta dziennie za moto.

    > - miejsca które polecajcie (z doświadczenia)

    Na poczatek jak najbliżej, żeby do szpitala było blisko ;)

    > - czy warto

    Zdecydowanie.

    www.demczuk.pl
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2012-01-09 13:40:03
    Od: Ekim <e...@g...com>

    On 9 Sty, 13:43, Magic <m...@w...pl> wrote:
    > www.demczuk.pl

    Racja o Michale zapomniałem a on przecież w pobliżu szkółkowiczów
    naucza. Tylko mam do niego jakieś 30km zatem szosowy wyjazd musiałby
    do niego przez Beskid Żywiecki prowadzić ;-)

    Ekim
    SV650S
    Marki

  • 4. Data: 2012-01-10 09:51:16
    Od: Michal Demczuk <m...@i...pl>

    On 9 Sty, 14:40, Ekim <e...@g...com> wrote:

    > Racja o Michale zapomniałem a on przecież w pobliżu szkółkowiczów
    > naucza. Tylko mam do niego jakieś 30km zatem szosowy wyjazd musiałby
    > do niego przez Beskid Żywiecki prowadzić ;-)

    Do mnie mozesz wpasz przy sobocie, chocby teraz, zobaczysz czy Ci sie
    podoba :)
    Na taki wiekszy wypad polecam Zenka Boguszewskiego http://enduro.neostrada.pl/

    --
    Pozdr..