  • 1. Data: 2012-01-08 20:46:34
    Temat: Moto do oblukania w okolicy Oświęcimia
    Od: " " <m...@g...pl>

    Witam,

    To mój pierwszy post na grupie, choć czytam ją od dawna. Nie odzywam się bo
    jak się czegoś nie wie to się siedzi cicho i słucha (w tym przypadku czyta).
    Co wiem: pozycje mam nieprawidłową (siedzie skrzywiony na kanapie), wiem jakie
    chce moto (chodź będzie pierwsze), na kask i ciuchy też wystarczy, różnice
    pomiędzy forum i grupa dyskusyjną znam, czytnik potrafię skonfigurować. Czemu
    więc zawracam ... głowę? Potrzebuje pomocy w oblukaniu moto w Oświęcimiu.
    Kawałek mam i zanim wybiorę się z zaufanym mechanikiem (on też ma kawałek =
    koszta), to dobrze by było wiedzieć czy nie zupełna mina i sensu nie ma
    jechać. Więc jeśli ktoś chce pomóc, ma blisko albo zna jakiegoś mechanika w
    tej okolicy to proszę o maila na priva (antyspama z adresu trzeba wyrzucić).
    Oczywiście odwdzięczę się tradycyjna chmielową walutą.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 2. Data: 2012-01-09 10:08:16
    Temat: Re: Moto do oblukania w okolicy Oświęcimia
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 8 Sty, 21:46, " " <m...@g...pl> wrote:
    > Witam,

    Witam,jak to jest ogłoszenie to daj linka,sporo zazwyczaj da się z
    fotek wywnioskować,ewentualnie napisz jakie to moto,kazde ma inne
    słabostki.

    Tomek

  • 3. Data: 2012-01-09 11:46:06
    Od: " " <m...@g...pl>

    > Witam,jak to jest ogłoszenie to daj linka,sporo zazwyczaj da się z
    > fotek wywnioskować,ewentualnie napisz jakie to moto,kazde ma inne
    > słabostki.

    Nie chciałem dawać linka - żeby posądzenia o spam nie było. Moto to Honda CBF
    500. Jakby ktoś wiedział o sztuce (CB 500S tez może być, choć CBF mi się
    bardziej podoba) wartej zainteresowania z południa Polski to też niech nie
    waha się wysłać linka na priva.

    Link do ogłoszenia:
    http://allegro.pl/honda-cbf-500-i2040969730.html

    Pozdr,
    Mariusz

  • 4. Data: 2012-01-09 20:23:48
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > CBF mi się bardziej podoba) wartej zainteresowania z południa Polski to
    > też niech nie waha się wysłać linka na priva.

    Z tego co widać tak na szybko: lagi były prostowane, rama spawana, całość
    malowana, opony łyse. Więcej nie widać, słaba jakość zdjęć:-)

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2012-01-09 20:30:07
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 09.01.2012 21:23, Grzybol pisze:

    > Z tego co widać tak na szybko: lagi były prostowane, rama spawana,
    > całość malowana, opony łyse. Więcej nie widać, słaba jakość zdjęć:-)

    zapomniales dodac, ze puka panewka na 3 garze. Nie szkodzi, ze sa tylko
    dwa :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 6. Data: 2012-01-09 20:36:15
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:jefinn$6gu$1@inews.gazeta.pl... W dniu 09.01.2012 21:23, Grzybol pisze:
    > zapomniales dodac, ze puka panewka na 3 garze. Nie szkodzi, ze sa tylko
    > dwa :)

    W tym co piszesz jest głęboki sens...

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2012-01-16 16:13:21

    No i nie kupiłem :-( Miałem jechać w sobotę z mechanikiem ale spadł śnieg i
    dupa. Dzięki tym którzy chcieli pomóc, i nie mam tu na myśli "specjalistów od
    panewek na trzecim garze" :P

    Pozdr,
    Mariusz