    From: Ekim <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Gdzie można wypożyczyć crossa?
    Date: Sun, 8 Jan 2012 12:09:58 -0800 (PST)

    Jako że nieczęsto wypowiadam się na grupie to przede wszystkim: Witam.

    Sezon jak na razie zamknięty a moto szykuje się do rozpoczęcia
    kolejnego w częściach (czytaj: nie jestem "prawdziwym motocyklistą"
    gdyż zamykam i otwieram sezon).
    Ale do rzeczy. Jak na razie jestem wyłącznie szosowym ujeżdżaczem ale
    mam zakusy na troszkę więcej brudu. Nie na maksa, ale tak na próbę. No
    i w związku z tym poszukuję jakiegoś miejsca w Polsce, ewentualnie
    blisko, gdzie można się przejechać na 2-4 dni na miejscu wynająć
    jakiegoś crossa/enduro/nie wiem co i poszaleć trochę.
    Preferowany termin to długi majowy weekend. Załoga 2-3 osoby.
    Interesują mnie:
    - koszty jakich mogę się spodziewać
    - miejsca które polecajcie (z doświadczenia)
    - czy warto

    Nie mam ochoty kupować nic za 1-3 koła żeby popróbować na własnej
    skórze, bo nie wiem czy mi się spodoba. Dodatkowo planuję ten majowy
    weekend spędzić również we własnym siodle na dojazdówce na event.

    Ekim
    SV650S
    Marki