  • 1. Data: 2010-12-08 22:48:44
    Temat: Gdzie my żyjemy
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,8787221
    ,Policjant_sam_sobie_wlepil_mandat.html

  • 2. Data: 2010-12-08 23:27:11
    Temat: Re: Gdzie my żyjemy
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    megrims napisał(a):
    > http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,8787221
    ,Policjant_sam_sobie_wlepil_mandat.html
    Jak sie na to wszystko patrzy co tu się wyrabia, jacy imbecyle są na
    odpowiedzialnych publicznych stanowiskach, to normalnie wstyd być
    Polakiem.
    Bareja ze swoimi pomysłami sie chowa. Jesteśmy największym
    pośmiewiskiem europy.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-12-08 23:37:49
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-08 23:27, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > Polakiem.
    > Bareja ze swoimi pomysłami sie chowa. Jesteśmy największym

    Ja ogólnie odnoszę wrażenie, że przez jakiś okres czasu po
    upadku tak zwanej "komuny" zaufanie do policji w Polsce rosło.
    I ta grupa zawodowa cieszyła się w całkiem dobrą dobrą opinią
    w społeczeństwie. Ale jak się ostatnio słyszy, że tam jakaś
    babcia przez parę tygodni umierała z głodu, bo Policjanci
    nie podjęli czynności jak jej syn był w szpitalu,
    na Katowickiej w poznaniu motocyklista zaliczył gruz'a
    bo Policjanci w WRD ze środkowego pasa ściągnęli auto na
    środkowy pas zieleni a policja NIC. W wydziale zwalczania przestępczości
    internetowej w KMP Poznań w ramach oszczędności
    wyłączono internet to po prostu włos się na głowie jeży.

    A styl komunikacji na żenującym poziomie pokazywany w "Uwaga Pirat"?

    Generalnie kiszka.

  • 4. Data: 2010-12-09 00:27:57
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > Polakiem.
    > Bareja ze swoimi pomysłami sie chowa. Jesteśmy największym

    Tacy imbecyle są w każdej państwowej firmie (w prywatnych też ale jest
    ich zdecydowanie mniej) z jaką miałem do czynienia. Największe
    zagęszczenie imbecyli jest spółkach skarbu państwa ale to nic w
    porównaniu ze służbami mundurowymi czy ministerstwami. Tam głupki są na
    każdym kroku.
    Najgorsze jest to że idiota wychowuje sobie kolejnego idiotę który
    później będzie wpływał na kolejnych. Jednak najwięcej dostrzegam takich
    betonowych durni w wieku 50-65 lat i nie wiem czy to nie skażenie PRLem...

    UWAGA! To są moje czysto subiektywne opinie i zapewne nie mają nic
    wspólnego z rzeczywistością.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 5. Data: 2010-12-09 09:26:37
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,8787221
    ,Policjant_sam_sobie_wlepil_mandat.html

    przecież minimalny mandat to 50zł

  • 6. Data: 2010-12-09 09:43:01
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Polakiem.
    > Bareja ze swoimi pomysłami sie chowa. Jesteśmy największym

    pytanie zasadnicze - jaka jest wiarygodność tego artykułu...
    W fakcie można przeczytać lepsze rewelacje.
    Nie ma sie czym podniecac.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 7. Data: 2010-12-09 09:47:20
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-09 09:26, PH pisze:
    > Użytkownik "megrims"<m...@i...pl> napisał w wiadomości
    ,Policjant_sam_sobie_wlepil_mandat.html

    > przecież minimalny mandat to 50zł

    Ale swiateczna promocja, rozumiesz.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 8. Data: 2010-12-09 11:04:05
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Kuba (aka cita)* w wiadomości news:idq4qt$1ni$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > pytanie zasadnicze - jaka jest wiarygodność tego artykułu...

    A znasz może kogoś z fabryki? Jakbyś znał, to byś wiedział czy artykuł
    opisuje prawdopodobny model rozliczania funkcjonariuszy... i nie napisałbyś
    powyższego komentarza :)

    Pozdr

  • 9. Data: 2010-12-09 13:14:06
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-12-09 09:43, Kuba (aka cita) wrote:

> [...]
    ,Policjant_sam_sobie_wlepil_mandat.html

    > pytanie zasadnicze - jaka jest wiarygodność tego artykułu...
    > W fakcie można przeczytać lepsze rewelacje.

    Ale czy to nie czasem plan naprawy deficytu budżetowego - jedynie
    najpierw ubrany w walkę z piratami drogowymi. Teraz jedynie nieco
    eskalowany ? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik