  • 1. Data: 2012-12-12 00:23:20
    Temat: Gdzie nabyć kupony do GoogleAdWords?
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    Witam

    Otrzymałem taki fajny kupon na 250pln do Google AdWords który po
    wykorzystaniu 100pln na kampanię zaczął działać. Dostałem go w home.pl po
    wykupieniu domeny. Czy ktoś może się orientuje gdzie jest można takie kupony
    otrzymać/kupić itp w jakiejś korzystnej ofercie?

    Pzdr

  • 2. Data: 2012-12-12 01:00:47
    Temat: Re: Gdzie naby? kupony do GoogleAdWords?
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Roman napisał:
    > Witam
    >
    > Otrzyma?em taki fajny kupon na 250pln do Google AdWords kt?ry po
    > wykorzystaniu 100pln na kampani? zacz?? dzia?a?. Dosta?em go w home.pl po
    > wykupieniu domeny. Czy kto? mo?e si? orientuje gdzie jest mo?na takie kupony
    > otrzyma?/kupi? itp w jakiej? korzystnej ofercie?

    Przeczytaj regulamin kuponów najpierw.

  • 3. Data: 2012-12-12 09:35:26
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2012-12-12 01:00, Mr Misio pisze:
    > Przeczytaj regulamin kuponów najpierw.

    Sugerujesz, że Home łamie regulamin Google Adwords ?

  • 4. Data: 2012-12-12 09:57:25
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > Sugerujesz, że Home łamie regulamin Google Adwords ?

    Sugeruje, ze Roman moze miec zapedy...

  • 5. Data: 2012-12-12 19:39:42
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2012-12-12 09:57, Mr Misio pisze:

    > Sugeruje, ze Roman moze miec zapedy...

    Choć może masz rację, że to może mieć na myśli. A do Romka: słyszałem
    niedawno, że za założenie konta w banku (chyba Alior) można otrzymać
    kupon wartości 450zł.

  • 6. Data: 2012-12-23 05:17:24
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    > Choć może masz rację, że to może mieć na myśli. A do Romka: słyszałem
    > niedawno, że za założenie konta w banku (chyba Alior) można otrzymać kupon
    > wartości 450zł.

    Szukałem ale tego nie znalazłem...