  • 1. Data: 2012-12-09 00:08:29
    Temat: Niebieski szajs...
    Od: a...@v...pl

    http://panio.pl/3baby/ - pod IE 8.0 na logo strony pokazuje mi sie niebieska
    obramowka i po kilku godzinach sleczenia nad kodem juz jestem slepy i nie moge dojsc
    o co kaman (dodam, ze dosc dlugo jej nie bylo i nagle znikad (sic!) sie pojawila).
    Jesli ktos bylby na tyle laskaw podrzucic jakis slad to stawiam piwko, albo
    przynajmniej wypije za jego zdrowie.

    Druga sprawa jest taka, ze ostatnia strone robilem jakies 6-7 lat temu i nie dosc, ze
    wyszedlem z wprawy, to trendy sie mocno pozmienialy (xhtml, css2 albo i 3, html5 -
    prawie jak czarna magia), wiec jesli zechcialoby sie komus ocenic kod pod katem
    zgodnosci z obecnymi trendami/wytycznymi/wymaganiami to piwko juz na pewno postawie
    (czy nie przekombinowalem ze stylami, a jesli tak to jak mozna arkusz styli
    uproscic???).

    Za wszystkie cenne uwagi bede wdzieczny i zobowiazany.

    Z gory dzieki
    Marcin Marek Kucharzyk

    --
    http://www.panio.pl

  • 2. Data: 2012-12-09 01:23:02
    Temat: Re: Niebieski szajs...
    Od: "www" <m...@m...pl>

    nie jestem pewny czy doszlo moje wyjasnienie wiec sprawdz

    zrodlo linia 14
    usemap="#Map"

    chyba dziala jak link, sproboj go sformatowac

  • 3. Data: 2012-12-09 01:29:23
    Od: "www" <m...@m...pl>

    chyba wystarczy jak dasz border:0 dla tego obrazka z maps

  • 4. Data: 2012-12-09 01:51:20
    Od: a...@v...pl

    W dniu niedziela, 9 grudnia 2012 01:29:23 UTC+1 użytkownik www napisał:
    > chyba wystarczy jak dasz border:0 dla tego obrazka z maps

    Najprostsze rozwiazania sa najtrudniejsze do wymyslenia :).
    Przeciez to byla podstawa pare lat temu w kazdym z linkow obrazkowych, jak IE mial
    jeszcze dominujaca pozycje na rynku.

    Dzieki i pozdr.
    Marcin Marek Kucharzyk

    --