    From: __Maciek <i...@c...org>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Gdzie normalny sklep z chemią motoryzacyjną w warszawie?
    Date: Thu, 13 Feb 2014 20:33:38 +0100

    To tak w ramach tworzenia ruchu na grupie ;-)

    Potrzebuję kupić środek do konserwacji profili zamkniętych. Nie chcę
    kupować wysyłkowo, bo bedzie to kosztowało ze dwa razy więcej. Gdzie w
    Warszawie (najlepiej w Środmieściu, ale niekoniecznie) znajdę normalny
    sklep z tego typu rzeczami? Są jeszcze takie sklepy? Niestety to co
    wypluwają google to w tym wypadku straszny śmietnik (firmy nie
    prowadzące sklepu, sprzedające specjalizowane wyroby, jakieś firmy z
    chemią detailerską w chorych cnach itp.), potrzebny mi jest sprawdzony
    adres. To jak, pomożecie?

    Na pl.misc.samochody pytanie zostało olane, może tu będą bardziej
    pomocni grupowicze.