  • 1. Data: 2010-09-15 07:54:09
    Temat: Gdzie skutecznie zadawać pytania dot. Flash?
    Od: Marek <b...@e...com>

    Hej,

    Nie mam koncepcji gdzie mógłbym kierować pytania dotyczące bardziej
    zaawansowanych problemów związanych z Flash. Może jako twórcy WWW będziecie
    mieli taką wiedzę? Forum na adobe.com raczej nie jest dobrym miejscem.
    Rzadko można uzyskać odpowiedź na pytanie bardziej zaawansowane niż jak
    uruchomić dźwięk albo osadzić czcionkę. Fora *.flash w zasadzie już nie
    istnieją.

    Przykładowo ostatnio przerabiam problem czy da się jakoś zmusić Flasha do
    otwarcia projektu w inny sposób niz poprzez praktycznie bezużyteczny panel
    "project". Adobe zamienił klikalne pliki FLP na ukryte
    .flashProjectProperties chyba tylko po to aby obrzydzić ludziom korzystanie
    z Flasha. Kombinuję z napisaniem BATa umieszczanego w każdym folderze z
    projektem pozwalającym na uruchamiania flash.exe z danym projektem.
    Jednakże brak jest opisu command line dla Flasha. No i utknąłem na starcie.