  • 1. Data: 2011-04-06 12:40:11
    Temat: Gdzie znajdę najlepszy komis z samochodami typu cabrio w trójmieście?
    Od: "M" <m...@w...pl>

    Witam

    Czy jest w trójmieście jakiś dobry komis z samochodami typu kabriolet??

    Pzdr

  • 2. Data: 2011-04-06 13:16:33
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Serio myślisz że jakiś handlarz ma komis tylko z autami cabrio?

  • 3. Data: 2011-04-06 13:34:20
    Od: PepedB <a...@s...le>

    W dniu 2011-04-06 12:40, M pisze:
    > Witam
    >
    > Czy jest w trójmieście jakiś dobry komis z samochodami typu kabriolet??
    >
    > Pzdr

    30 sekund klikania i mamy:
    Gdańsk:
    http://otomoto.pl/index.php?sect=search&sub=car&page
    =1&qid=1576422721&order_by=p
    Gdynia:
    http://otomoto.pl/index.php?sect=search&sub=car&page
    =1&qid=1576425088&order_by=p
    Sopot:
    http://otomoto.pl/index.php?sect=search&sub=car&page
    =1&qid=1576426521&order_by=p

    Jak dla mnie komisy są siebie warte, więc polecanie konkretnego "bo się
    udało kupić jeden wartościowy egzemplarz" raczej nie będzie wiele warte.
    IMO i tak trzeba zrobić selekcję, a po wybraniu kilku sztuk dokładnie
    się z nimi zapoznać.

    --
    Pozdrawiam, Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl

  • 4. Data: 2011-04-06 20:39:09
    Od: "M" <m...@w...pl>

    > Serio myślisz że jakiś handlarz ma komis tylko z autami cabrio?

    Niczego takiego nie napisałem. NIe szukam komisu "tylko" z autami cabrio ale
    takiego w którym są najlepsze tego typu auta na placu - czyli komis jest
    najlepszy:)

    Pzdr

  • 5. Data: 2011-04-06 20:54:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-06 20:39, M pisze:

    > Niczego takiego nie napisałem. NIe szukam komisu "tylko" z autami cabrio
    > ale takiego w którym są najlepsze tego typu auta na placu - czyli komis
    > jest najlepszy:)

    Nie ma czegos takiego jak najlepszy komis.

  • 6. Data: 2011-04-06 22:00:00
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Nie ma czegos takiego jak najlepszy komis.

    Nieprawda, najlepszy jest komis, w którym jest najwięcej aut od emerytów z
    Niemiec,
    którzy jeżdzą tylko do kościoła. Jestem pewien, że znalezienie takiego
    kabrioleta
    nie będzie najmniejszym problemem w naszym kraju.

    Acha, i pamiętaj że ten kabriolet koniecznie musi mieć kapliczkę w środku
    i rybę na bagażniku, bo to chyba taka ostatnio moda
    wśród używanych aut. Ostatnio nawet widziałem auto, które miało zalepioną
    metalową plakietką z Matką Boską pokrywę airbaga na kierownicy.
    Zapewne wiara emeryta była tak głęboka, że w razie wypadku do końca życia
    chciał mieć jakiś znak religijny na czole w ramach podzięki za
    wstawiennictwo.
    No i oczywiście znak ryby na bagażniku to najlepszy dowód na to, że kupujesz
    auto z oryginalnym przebiegiem, niekręcone, sprawne i nie podlakierowane...

    Paweł