  • 1. Data: 2011-08-26 10:42:06
    Temat: Gdzie znalezc te oryginalne pendrive-y
    Od: " " <u...@N...gazeta.pl>

    Hej,

    Szukałem u krajowych dostawców, ale nikt ich już nie sprzedaje.
    Potrzebne mi są modele dokładnie takie jak poniżej.
    Modele muszą się zgadzać co do jednej cyferki.

    Kingston DT Secure 8G DTS/8GB
    Transcend 4G JetFlash 150
    SanDisk Cruzer Contour premium 8G (SDCZ8-8192-E75)

    Będę wdzięczny za wszelkie namiary.
    Dzięki !

  • 2. Data: 2011-08-26 14:25:43
    Temat: Re: Gdzie znalezc te oryginalne pendrive-y
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-08-26 12:42, u...@N...gazeta.pl pisze:

    > Kingston DT Secure 8G DTS/8GB

    kingston to tylko nazwe nakleja, marne szanse

  • 3. Data: 2011-08-26 16:37:48
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-08-26 12:42, u...@N...gazeta.pl wrote:
> [...]
    >
    > Kingston DT Secure 8G DTS/8GB
    > Transcend 4G JetFlash 150
    > SanDisk Cruzer Contour premium 8G (SDCZ8-8192-E75)

    Podaj dla kazdego P/N a nie nazwy!

    Kingsot to bodajze: DT4000/8GB??

    pozostalych nie widzialem po szybkim sprawdzeniu

  • 4. Data: 2011-08-28 15:00:08
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 26 Aug 2011 10:42:06 +0000 (UTC), " "
    <u...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >
    >Kingston DT Secure 8G DTS/8GB
    >Transcend 4G JetFlash 150
    >SanDisk Cruzer Contour premium 8G (SDCZ8-8192-E75)

    a co zamierzasz? Bedziesz kosci przelutowywal? Jestem ciekaw.

    --
    ThinkXtra